torsdag den 28. juni 2007

Keramik i Middelfart

Så har stormen lagt sig, det var dog bare et helt uhyggeligt døgn.

I dag har jeg så lyst til at vise jer, mine seneste indkøb inden for keramik-verdenen, som jeg bare er så forelsket i.

Ovenstående er som en kano - meget fin tynd åbning - den er ca. 50 cm. lang og 14 cm. høj og bare så smuk i mine øjne. Trykkende på siden skal forestille forstenede pindsvin. Kunsteren er: Charlotte Boesen. Kik ind på siden og nyd denne dejlige piges univers.

Andet indkøb blev denne smukke skål, med små landskaber indflettet.

Her er kunstneren Kirsten Hindhede og hun er altså bare en sprælsk og skøn tøs, som laver så meget forskelligt, at man bliver helt forpustet. Ups kom også til at købe en "fugl på storkeben", kan ses på Kirstens hjemmeside. Min står i sommerhuset, hvor min svigerinde er i gang med at finde sten, som som fuglen skal stå i. Skønt at have folk til det grove ;o)

Jeg var meget tæt på at købe hos Anitta Due også, indtil jeg fandt ud af, at det havde jeg allerede gjort for en del år siden. Det er hendes små blåmuslinger, som bare er så dejlige. Men hun har altså præsteret nogle meget smukke kæmpeskaller, som bare må hænge på min væg, engang.

Bliver desværre nød til at begrænse mig.

Ingen kommentarer: