søndag den 16. marts 2008

Har fundet

ud af, at der er ret meget, som jeg hader:Deriblandt at pudse sølvtøj, vaske vinduer, gøre badeværelser rene og tømme/rengøre køleskabe (yes i flertal). Men nu er det gjort, lige med undtagelse af køleskabene, men der kommer gæsterne ikke ;o)
Og ikke mindst, er der skrevet skøde og overdragelse af fast ejendomsskema, så brormand, kan gå Påsken i møde med sindsro, bliver sendt i dag. Pyha, jeg må videre, mens der skråles til "lille sommerfugl" i radioens giro 413.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, hvem gider dét - men se så resultaterne - smuk sølvsamling iøvrig :-)

Unknown sagde ...

Tak, tak er også svært tilfreds - mangler bare lige al "spiseværktøjet og ta'tøjet". Ved du hvad? Gider ikke ;o)

Anonym sagde ...

Uha du fik lige prikket til min samvittighed. Jeg skal også have pudset det fine sølvtøj som jeg har arvet fra mor. Det er ikke gjort siden jeg fik det så det er på tide tror jeg. Jeg har købt midlerne så - hm, måske et Påskeprojekt...når jeg har haft gæster.

Anonym sagde ...

Det er heller ikke lige de ting jeg syntes er særlig fede....
Men vi nyder jo resultatet bagefter.. Jeg nyder ihverfalde at kunne kigge ud af vinduerne igen ;-D

Unknown sagde ...

Deborah - efter at du har haft gæster? Det kræver lige en forklaring søde ;o)

Det er nemlig lige det Bambi - resultatet er skønt.

Nille sagde ...

Som det stråler Sister!! Man kan da ikke se, at du ikke bryder dig om det ;-)

Det er en kongelig påskefrokost værdig!

Unknown sagde ...

Nille - når jeg endelig kommer i gang, så kører det derudaf. Men det er muren, jeg skal over, for at komme i gang, der er uoverskuelig.
Skal nok tage et billede af bordet ;o)

Marianne sagde ...

Hvor får du energien fra.... her trænger det hele bare.... Så jeg tager smutvejen og køber et nyt køleskab med fryser :-)

Unknown sagde ...

Marianne - vi har et som vi ikke bruger, var det noget?