mandag den 5. maj 2008

Dette skue

til den ene side:hvor de skønne lyse nætter begynder, ikke en lyd og bare så smukt. Og dette skue til den anden side:

Hvor naboen, som elsker læhegn og skov, gik og plejede sit nytilplantede læhegn. Skete mens vi var i London, altså at han plantede endnu et hegn. I forgrunden ses det læhegn, som er plantet 5 meter fra vores vinduer, og som bliver 10 - 12 meter højt.

Undskyld atter engang til alle jer skønne faste læsere, men ud skal det. Indrømmer blankt, at der blev udøvet selvtægt her til aften, gik ud og knækkede et af hans træer. Nu kommer jeg nok i fængsel, farvel så længe kære venner.

13 kommentarer:

johanne sagde ...

G0´ morgen kære sister. Bare sig til, hvis jeg skal sende dig en pakke med en fil i. Altså sådan en fil til at file med, ikke sådan en på computeren!
Kan godt forstå du er ærgerlig. Kan dræbersneglene ikke lide sådanne hække?

Unknown sagde ...

Søde storesister Johanne - tak for supergodt forslag, men det tror jeg desværre ikke de kan.
Vi har sat store saltklodser ud, for at lokke rådyr til, de hjalp lidt, altså rådyrerne, men ikke nok ;o)

kokken sagde ...

Sister jeg kommer og besøger dig i hotel gitterly og jeg skal nok tage en kage med og filen skal du skære udenom! Fik du afreageret eller ryger der flere træer idag;-) Pas på blodtrykket.....

Unknown sagde ...

Dejligt fr. kok, sikke mange file jeg modtager, dejligt, dejligt.
Jens blev tosset - og lidt efter - "nu tog du vel et af de store" :D
Skal nok passe på - lover det.

Helle K. sagde ...

Jeg bager straks en kage med en fil :)
Smukt billede du har taget :)

Unknown sagde ...

Helle det må godt være en neglefil ;o)
Tusind tak for rosen.

Anonym sagde ...

så vidt jeg ved må en lang række træer kun være 1,80 m i højden i skel.
sådan er det i et parcelhuskvarter, og ligeså i sommerhusområde.
Hvis ikke det gælder på landet, så arme jer, der skal kigge ind i sådan en række træer, men jeg tror det gælder

Unknown sagde ...

Desværre Inge - det gælder ikke i landområdet - vi har sat os ind i alt, hvad dette vedrører. Men rigtig mange gange velkommen til min blog og din støtte.
Det eneste håb vi har er at hegnsynet fra kommunen siger den er helt gal. Eller det gør de allerede, mener det er cikane. Men vi venter til hegnet er kommet lidt højere op, med at gøre noget.

Anonym sagde ...

Sikken noget rod, Sister. Men jeg vil altså ikke hjælpe dig med at flygte. Til gengæld vil jeg gerne sende dig en stor stak bøger, så du ikke kommer til at kede dig. :)

Det gule hus sagde ...

kommer du til at mangle et alibi siger du bare til....
(kender til den slags problemer med en mægtig "rar" nabo)

Unknown sagde ...

Hold k... hvor er I altså skønne og søde. Jens og Lis - det glæder mig helt dybt ind i det inderste. Jens det skal være dine egne, som du har skrevet. Så jeg venter så længe med at blive sat ind ;o)

Anonym sagde ...

Hvor er du snu! Hvis du skal vente på at jeg bliver færdig med en bog, så er der vist en rimelig stor chance for at du aldrig kommer til at afsone din straf! :)

Unknown sagde ...

Jens - blink, blink.