onsdag den 9. juli 2008

Atter en positiv

oplevelse med at handle på nettet. Du behøver ikke at læse videre, hvis du har fået nok :o)

Men altså. For mange år siden, købte jeg en mousse i Magasin, som jeg bare blev så glad for. Købte flere og flere, og fandt den heldigvis i Matas også. Men så skete katastrofen - den udgik af produktion. Tog fat i alt og alle og endte med, at få kontakt til den repræsentant, som havde kørt rundt med den. Hun havde et lille restlager, som jeg købte, til fuld pris (ingen rabat der). Så jeg har haft mousse til mange år. Men nu var den sidste flaske tømt og hvad gør man så? Søger på nettet, og endte med en profi kosmetik i Lebach, Tyskland.Det her, havde jeg godt nok ikke prøvet før, overføre til en tysk bankforbindelse og så håbe på, der kom nogle varer. Det er jo meget normalt, at bruge sit VISA-kort, med de tal der nu står der, men en udenlandsk bankoverførelse. Men i dag (14 dage efter afgivet bestilling) stod fragtmanden her, men nye mousser i nyt design. Spændende om det er det samme indhold, altså det, som jeg kender.

Er du li'så slemt et vanedyr?

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig oplevelse - og alt gik godt.
Ak ja, jeg er lige så meget et vanedyr, men ikke lige med mousse, for det bruger jeg ikke. Men hennacremen skal være den samme - og jeg har været endda været rundt om Frankrig, men fandt til sidst det elskede produkt i byen lige ved siden af :-)

Bambi72 sagde ...

Ja, der må jeg også bekendt kulør... Jeg er et frygteligt vanedyr.... Og hvis vi ikke har tingen hjemme, så bliver jeg så frygtelig irriteret *gg*

Unknown sagde ...

Uhhhhh Madame - jeg har ventet i spænding og besluttet, at i dag ville jeg kontakte firmaet, hvis og hvis og hvas. Posten havde ikke noget med, så jeg begyndte at overveje, hvordan kontakten til firmaet skulle foregå - da det bankede på døren. Sådan kan det gå.
Har du så også opkøbt hele lageret?

Bambi - det er lidt forfærdeligt, at have det sådan - ik?

Anonym sagde ...

Nej, Sister, for nu er det en vare, de har hele tiden. Det er jo dejligt nemt - men ellers var jeg frisk på at bestille hjem fra udlandet.

Unknown sagde ...

Du er da bare en heldig kvinde Madame :D

Anonym sagde ...

Jeg er også vanedyr, og tilbudshaj. Vores skuffer bugner af "lagervarer" ;-)

Unknown sagde ...

Stine - jeg har det altså mest med hårprodukter ;o)
Men dejligt, at jeg ikke er alene.

Bambi72 sagde ...

Jo til tider er det forfærdelig.. Resten af huset her har vænnet sig så meget til mine vaner, at de nærmest går i stå, hvis jeg gør noget helt andet...
F.eks. skal jeg have hvidløgsost på mine 2 knækbrød om morgenen, hvis jeg ikke har osten hjemme, så lukker jeg køleskabet igen og glemmer alt om morgenmad... I går valgte jeg så at spise en potion havregryn... Alle sad med åben mund og Lea udbrød "Mor skal DU have RIGTIG morgenmad" LOL

Unknown sagde ...

Sådanne vaner jeg dog ikke Bambi - jeg er åben overfor alt når det gælder mad. Men hårprodukter - se det er en helt anden sag ;o)

Nille sagde ...

Absolut også vanedyr... hvilket minder mig om mine frokostpauseindkøb! Den creme jeg ikke kan få derhjemme - og tænk alle de rynker, der kan komme på 2 uger! Jeg håber, at det levede op til din forventning også inden i dåsen!

Unknown sagde ...

Åhhhh Nille - de skal nok komme alligevel - har overvejet at købe en rulle gaffatape, mon ikke det er bedre :D
Det var ikke det samme i dåsen og studsen er også anderledes - men pyt, nu bliver det brugt op, og så er det ud på det frie jagtmarked.