fredag den 15. august 2008

Camping eller ikke camping

Nu er det sådan, at Jens ALTID har ønsket sig en campingvogn, og skal han så ha den?Denne lille bitte vogn, står til salg lidt længere nede af vejen - åhhhh ja - helt tilfældigvis. Nej, ikke bare den ene, der står faktisk 3. Men når det nu skal være, så er den her da meget sød.Ser ikke helt umulig ud indvendig, og hvis Jens mangler inspiration til indretning, så har et cetera sørget for hjælp. Swester lagde såmen det samme blad til sin bror, synes da lige han skulle se det. Altså I to.Men hvis der er noget, som giver mig tinitus i øjnene, er det de grønne kasser, som står placeret underlige steder i folks haver. Måske fordi de ikke vil/kan komme af med dem, på en rimelig måde, når de har udtjent deres værnepligt. Det ved jeg intet om. Det er nok mest det, der er min frygt. Jens vil jo bare have den stående, til at sove i - her. Ligesom han sidste år, stort set hele sommerperioden lå i telt - på terrassen. Og sådan er der jo så meget :D

15 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Det kunne måske være et kompromis? Du vil sove i campingvogn og Jens vil være hjemme. I sover i campingvognen derhjemme - flytter evt. fra den ene side af huset til den anden. :D

Anonym sagde ...

Den lille, smarte camoingvogn skal Jens da have, ik'? Der er jo noget ved campinglivet, også selv om det bare er i baghaven. Man føler sig fri - og campingvognen behøver ikke at være hverken grøn eller at se ud som et lig :-)

Unknown sagde ...

Helle - du får ALDRIG mig ind i en campingvogn - lige meget, hvor hårdt du presser :D
Men sødt forslag, med at flytte lidt rundt omkring ;o)

Madame - det er de der algegrønnelig, som står rundt omkring. Kan ikke klare dem.
Det er nok derfor Jens vil ud - føle sig fri. Hmmmm.
Tak for dine ord :D

kokken sagde ...

Den er jo NØDT til at blive grøn, så den falder ind i naturen;-) Husk lige at sige det til Jens, for han køber den jo .... ha-ha Sister du skal ha en campingvogn......... Go dag aliwel
..eller trods alt ;-)

Anonym sagde ...

åh at sove i campingvogn, det er bare så skønt!
Når solen går ned daler temperaturen langsomt inde i vognen og det føles næsten som at være ude, men med den store luksus det er, at man ligger tørt og lunt.
Når morgenen gryr høres fuglenes sang ganske tæt på og solens stråler varmer vognen op, mens lyset hurtigt fylder vognen, hvis altså ikke gardinerne er alt for tætte. ;-)
Jeg synes absolut Jens skal have en vogn og den lille der, den er jo både nuttet og rigtig pæn at se på. Den ser også velholdt ud, så mon ikke ejeren har et par fif til hvordan I holder den i fremtiden, for du har ret i, at charmen forsvinder, når vognen er dækket af det der grønne lag, som viser at naturen er ved at overtage ejerskabet.
Hvis I vælger at køre ud med den, vil den helt sikkert vække positiv opmærksomhed, hvor I kommer frem. jeg ved ihvertfald at jeg ville bemærke den, så min eneste indvending mod at I kun bruger den i haven, vil være at den fortjener at blive vist frem på nogle af de mange dejlige campingpladser.

Unknown sagde ...

Fr. Kok, hvis du har læst med i sommerhusindlæggene, så ved du om nogen, hvor meget jeg har imod grønt på vægge, døre, vinduer osv. Kun til tøj og øjenskygge, duer det lige pt. :D
Er du klar over hvor meget sådan en kasse koster ;o)

Evi - hjertelig velkommen til - det er så dejligt med "nye" kommentarer. Og hvor har du dog lagt energi og glæde i din. Godt at Jens IKKE læser min blog :D
Ajjjjjjj, måske sku han lige se dette indlæg. Hmmmmmm, her må tænkes.

Marianne sagde ...

Jeg kan følge Jens hele vejen - havde jeg mulighed så købte jeg det lille vidunder du viser frem - for det er da paradis :-)

kokken sagde ...

Den army-grønne ville ellers matche din nye øjenskygge rigtig fint ... nå,nå nu går jeg på job og så skal du få fred. Ikke mere drilleri i dag sister... krammer

Unknown sagde ...

Marianne - kan godt stå i din have :D

Elsker dit drilleri fr. pippelipgloss kok, det ved du, kram selv.

Anonym sagde ...

Det ligner en "Safari" - som på et tidspunkt lavede markedets mindste - der var ovenikøbet én et nummer mindre end denne (hvis det altså er en "Safari") hvor taget skulle løftes for at man kunne være inde i den. Sådan én holdt jeg ferie i med ældste og husbond - da ældste var 7 måneder - og ja, vi var i Amsterdam - OG i Frankrig - i 4-5 uger. Kørte altså 5-6000 km med en baby og et bosted på 3-4 kvm. Det var vidunderligt - selvom mange vil mene at det ville være umuligt. Sådan er det IKKE -campinglivet er hverken besværligt eller ubekvemt - kun dejligt og frit, sådan som Evi også så fint beskriver det :-)

Lene sagde ...

Sister, nu må du give slip over kontrollen, Jens skal have den campingvogn :-) :-)
Og med jeres energi, så vil den blive passet og plejet uden nogensinde at blive grøn :-)

Unknown sagde ...

Åhhhh disse minder, fra du et cetera, var en farende svend. Dejligt at læse, for det er rigtigt, man kunne ingenting, når man havde en baby. Sådan følte jeg det i hvert fald.

Lene - her er der ingen der kontrollerer noget som helst. Hvis Jens vil ha en campingvogn, så køber han den. Jeg ønskede mig heller ikke en båd (2), og nu står de her. Kan du lige se det for dig, hvordan det efterhånden ser ud på matriklen :D
Det jeg ønsker mig, er det skur, hvor det hele kan gemmes væk ;o)

Anonym sagde ...

Hmm - jeg har prøvet at bo i både campingvogn og telt. MEN jeg foretrækker ganske bestemt min egen seng.

Unknown sagde ...

Jens - der ER og BLIR min Jens nr. 2 :D

Bambi72 sagde ...

Aaaiiiii hvor er den dog nuttet :-D