tirsdag den 25. november 2008

Den dejlige

tshirt italiener-søn, kom hjem med ny t-shirt, som mor skulle beundre. Det gjorde jeg, og det gør jeg hvergang, han kommer hjem med nyt. Men han pointerede kraftigt, at jeg skulle læse mærkaten i nakken, det var vigtigt.

treeTror simpelthen aldrig nogensinde, han flytter hjemmefra. Tror nærmere, at hvis han får lyst til, at bo sammen med andre, så flytter vedkommende ind her. I den engelske tekst står bl.a.: "we suggest you have your mother wash & dry it for you".

Men det er da godt han er miljø-bevidst.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Aiii det er da en sjov mærkat at sætte i nakken...men sjovt er det måske ikke, hvis der flytter flere ind med samme mærke i nakken :-D

Unknown sagde ...

Det er da lige det Anne - for dælen da - spændt på, hvor længe din søn bliver hos MOAR - er den bedste i verden, fordi hun er min mor.

Anonym sagde ...

er jeg også spændt på...et er jeg sikker på (næsten da/tror jeg da) og det er at Ditte nok smutter først :-)

Lene sagde ...

Jeps min søn har en anden mærkat men med samme budskab, spørg din mor så vasker hun nok trøjen ;-)

Anonym sagde ...

Ja, de har været sjove de nakke-mærkat-tekst-forfattere. Måske var det dét man skulle være når man bliver voksen :-) - men iøvrigt en fed T-shirt!

Unknown sagde ...

Pigerne ryger først Anne - det er jo li'som bevist her.
Men mon ikke bare vi skal nyde det i fulde drag? :D

Lene - hvorfor føler jeg det som om jeg ALTID er bagud?
Troede virkelig det var helt og aldeles nyt :D

Et cetera - det er da det man skulle være - nakkemærkatforfatter - ikke at kimse af :D

Anonym sagde ...

Det er da god humor - og hvor er det skønt at han køber økologisk.

hanneb sagde ...

Ha ha, skønt nakkemærke:-) Og så lige et spørgsmål: vasker du den så for ham??:-)

Anonym sagde ...

De er ikke uden humoristisk sans de tekstforfattere :o)
- Dejligt glad motiv!

Unknown sagde ...

Yes Jens - lige din og min dreng ;o)

Hanne - stort velkommen til bloggen - den er vasket og strøget (af mig). Nemlig

Nææææ Lone - det var nok det man skulle være blevet, mon ikke de tjener kassen på mødres konto :D

Anonym sagde ...

Den er sjov!

Unknown sagde ...

Rigtig meget sjov Evi :D