torsdag den 13. november 2008

Kan og vil ikke forstå

nogen menneskers kringelkrogede tankegang, hvor det eneste formål åbenbart er, at få andre endnu længere ned med nakken, end de er i forvejen.

ved ikke Blev atter gjort bekendt med, at jeg nok ikke er, som man bør være, og dermed lige skulle have læst og belært teksten, via en kommentar fra én, som på det venligste, er frabedt, at kommentere på bloggen.

Hvis man skal svine mig til, så gør det via mail, og ikke i offentligt forum. Det er så lavt, at det gør ondt - både her og der. Men det må gøre godt, et eller andet sted, siden vedkommende fortsat læser med.

Håber du får en god nats søvn.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

hei Sister
Jeg har ikke blogg selv, men leser din hver dag, og det er en nytelse å lese! Trist at noen må forsøke å dra andre ned til sitt eget lave nivå, med sure og negative kommentarer.
Bloggen din ligger i mine favoritter, og den er absolutt en favoritt hos meg :)
Ønsker deg en god dag i morgen (siden det er natt nå)
og at du må møte mye godt på din vei videre.
Stor klem fra Trønderpia

Anonym sagde ...

Jeg indrømmer gerne, at jeg heller ikke hverkan kan eller vil forstå, hvorfor man ikke må være ærlig og fortælle om, hvordan er man på sin blog. Jeg har selv prøvet det dog kun i form at mere eller mindre anonyme e-mails og jeg bliver både ked af det og mega vred, hver gang det sker.

Man behøver ikke at være fuldstændigt enig med mig, men man behøver altså ikke at give udtryk for sin manglede indsigt og evne til medfølelse over for andre.

Hver gang jeg har berørt den nedtur, som jeg havde sidste efterår, og som endte med, at jeg blev sygemeldt i over to måneder samt blev arbejdsløs, så er der altid mindst en, som lige vil fortælle mig, at jeg godt kunne have taget mig sammen og at det er for dårligt, at samfundet skal betale for en nasser som mig ... åh ... jeg har hele mit arbejdsliv betalt skat samt stået i en a-kasse, så jeg føler ikke, at jeg har fået noget forærende og lige for tiden er det min Skat samt min opsparing, som jeg nasser på og altså ikke samfundet, som mange fejlartigt tror.

Vi skal alle have et job, for har man ikke et job, er man ikke noget, men hvis jobbet gør dig syg, må du ikke sige det og slet ikke fortælle ærligt om det. Det var altså ikke mig, der ikke arbejdede hårdt nok, det var de krav, som min chef stillede til mig, der var for høje, hvorfor har han ellers måtte ansætte indtil videre tre og søger efter nummer fire til at dels om de arbejdsopgaver, som kørte mig ned ?

Sister, vær dig selv og vær glad for, at du er, som du er. For som min nu afdøde veninde altid sagde: "Man skal kunne holde ud at møde sig selv i døren, og kan man det, er det lige meget, hvad andre mener om en !".

Bare lige nogle morgentanker fra min side af.

Helle K. sagde ...

Hvor er det lavt!

Jeg må så sige, at selv om jeg er meget åben på min blog, så har jeg aldri oplevet onde eller negative kommentarer, hverken som kommentar eller mail - jeg ved slet ikke, hvordan jeg ville reagere.

Anonym sagde ...

Sister, du har helt ret. Det er trist, at nogen fodrer sig selv ved at nedgoere andre. Det bedste du kan goere er at ignorere det fuldt ud, spild ikke mere tid paa vedkommende og dens kommentarer. Det er varm, fesen luft, som kan ikke bruges til noget.
Jeg haaber, du faar en dejlig weekend. Nyd den ved at laegge de foregaaendes dage bag dig :-)

Anonym sagde ...

Åh nej!!! Sådant noget som det her er grund til at jeg er ved at være blogtræt, og kraftigt overvejer at lukke og slukke. Gider ikke læse det fnidder rundt om. Hvis folk er uenige eller lignende omkring indlæg, hvorfor så lægge en kommentar?

STORT kram til dig fra mig, kære moar nr. 2.

Lise sagde ...

For pokker da osse Sister, nu igen. Jeg husker at det ikke er første gang du føler dig revset på din egen blogg.

Hvorfor spørger en bare, hvorfor kan man ikke lade være med at smide negative kommentarer. Hvis man ikke er enig med blog-skribenten, så hold dog din mund.

Øv!

Du stopper ikke med at skrive, det må du love mig. Hvem skal ellers lære mig at ændre udseende på min blog, eller andre gode ting? Hvor skal jeg ellers hver dag kigge efter skønne billeder?

Kærligst
Lise - din ærbødige elev.

Annie Fryd sagde ...

Øv øv øv...ryst det af dig!!!!

Det handler slet ikke om dig, men kun om personen som har brug for at nedgøre...

Nyd dagen kære du...

Tina - omme i London sagde ...

Knus til (((((((dig)))))) Inger og op paa hesten igen. :) Vi er rigtig mange der saetter pris paa dig og din blog hver dag. Du kan ikke tilfredsstille hele verden og det er da heldigvis tilladt at ignorere folk.

Anonym sagde ...

Kære Sister

Jeg tilslutter mig fuldt ud de øvrige hilsener, ovenover.

Lad dig ikke slå ud af et mavesurt, forarmet individ, som kun har det formål at tage livsglæden fra andre.

Knus

Anonym sagde ...

Jeg tilslutter mig også kommentarerne ovenfor. Du skal bare være som du er.

Anonym sagde ...

Du ved hvad jeg mener - og du ved hvor jeg ér! Du fortjener det ikke - og vedkommende kender slet, slet ikke det helt utroligt varme og givende - og hudløst ærlige menneske som Sister Bonde er - men det er vi nogle andre der gør - og vi vil ikke have dig en tøddel anderledes - og dét bl.a. fordi du med disse særlige egenskaber, er en kæmpberigelse at have lov at kende :-)

Anonym sagde ...

Sister Bonde...de øvrige har skrevet det der skal skrives, men enig er jeg ...det er ikke i orden at revse på hinandens blog.
God weekend og pas godt på dig selv.
Derudover held og lykke onsdag :-)

Anonym sagde ...

Jeg har ikke været på nettet et par dage, så jeg ved jo slet ikke hvad der er sket. Men jeg blev meget chokeret da jeg læste dette indlæg - jeg forstår slet ikke, hvorfor du har fået sådan en negativ og uretfærdig kommentar. Jeg ved jo ikke hvad der er sket, så det er svært at kommentere det. Jeg kan godt forstå, at man bliver nedslået og nedtrykt, når man bliver udsat for andre menneskers uretfærdighed. Men jeg håber, at du samtidig husker på alle os som dagligt læser din blog og sætter stor pris på både dig og bloggen.

Anonym sagde ...

Når vi velger å legge ut en åpen blogg, så vet vi at den også leses av noen gærninger der ute. Det kan neppe unngås. Vi kan ikke gjøre noe annet enn å slette dem, forsøke å holde dem unna og så fortsette med det vi driver med. Jeg har også fått et par sånne ekle kommentarer, men de har altså ikke kommet innenfor det første hudlaget en gang. Det er jo ikke de slemme vi skal ta til oss, - det er de gode.

Nå må du ha en aldeles fortreffelig lørdagskveld, - og i morgen skriver du et nytt innlegg til stor glede for alle oss som er glade for at du skriver her inne.

Unknown sagde ...

Åhhhhh Jens - du skal ikke spekulere så meget - det går over, og jeg skal bare lære at tackle, når de kommer, disse kommentarer. Det er DET der er svært. Men et eller andet sted er det jo også hårdt "at være grænseløs populær" :D
Sådan er det åbenbart, når flere og flere læser med, også dem, som man har frabedt sig.

Hege - klem til dig - og det er da det jeg gør ;o)
Men det gør ondt og det ER uforståeligt.