tirsdag den 26. juni 2007

Krydsord

Indrømmelse. Jeg har en svaghed eller er det en styrke? Jeg elsker krydsord og især Tantens. Det er den eneste grund til, at jeg abonnerer på en avis, og kun i weekenden, for at få krydordene. For hvis ellers internetforbindelsen ville virke stabilt, så kan man jo læse nyhederne på nettet.
Nu skriver jeg "jeg", for det er blevet en kamp. Manden er også blevet grebet, og det er altså bare noget så hyggeligt. Han skriver lidt og jeg overtager, og sådan fortsætter det.
Altså, hvor det lyder gammeldaws, når det sådan bliver skrevet ned, men jeg er af den fulde overbevisning, at det er hjernegymnastik - for begge parter.
Mange er faldet for det nye - Sudoku - det er også fint, men de får lov til at beholde det for dem selv. Jeg synes det er monsterkedeligt. Men heldigvis skal der være og er der noget for alle.

3 kommentarer:

Frk. Bibo sagde ...

Mon ikke der skal stå "daler" ved "ældre mønt"? ;-) Var meget glad for børnekrydsordene som barn...

Unknown sagde ...

Godt forslag, har sendt den ind, nu får vi se om jeg vinder en stelton kaffekande :o)

Anonym sagde ...

Rart at se at man kan få sat de små grå i gang.

mvh
LOL