lørdag den 16. juni 2007

Stort erhvervskørekort

Synes der skulle ske noget nyt i mit liv. Har lige rundet et skarpt hjørne og, hvorfor så ikke bevise overfor dig selv, at du stadigvæk kan. Jeg stoppede med mit faste smilende, bukkende, "til-tjeneste", servicemindede job 1. marts for at prøve noget helt andet. I min branche er det efterhånden blevet så svært, at være et glad menneske, hver dag. Folk behandler ikke én med respekt længere, det var daglige skæld-ud-er, trudsler og hadsk tale, som gjorde mig meget ked af det.
Derfor stort kørekort.
Det har været nogle meget givende og skægge uger - men også meget svære. Var sammen med nogle dejlige trucker-drenge, som bare var så søde, at jeg jo måtte blive mor for dem alle sammen.
Efter 6 uger, inkl. glatførekørsel på Djursland-Ringen, bestod jeg teorien (med 0 fejl - ud af 100 spørgsmål) og køreprøven. Jeg er ikke sikker på, om kortet skal bruges erhvervsmæssigt, da det er en meget hård hverdag. Respekt til alle gutterne derude. Men det er godt nok sjovt, at styre disse kæmpemaskiner, og det er så fedt, at kunne sige: Jeg ku sgu.

1 kommentar:

et cetera sagde ...

0 fejl! Hvor ER det flot gået, Sister Bonde - jeg har ikke fået læst dette indlæg før nu (hvorfor ved jeg ikke, for jeg troede faktisk at jeg var inde på din blog hver dag ;o)