onsdag den 11. juli 2007

Englandsvej

Hjem til regnvejr, efter at have haft nogle skønne solskinstimer i København. Det var rigtig godt, at se lejligheden igen. Nu kan vi tænke og indrette og forstille osv. osv., hvordan det hele bliver. Jeg er sikker på, at den bliver hyggelig. Kusinerne har ikke set hinanden i over et år, så gensynsglæden var stor. Nu skal der fnises og hviskes og hygges og pjattes. Det bliver skønt.
I kælderbutikken i ejendommen, er der en italiensk bager. Nøøøøj, hvor var det skønt brød. Han lovede at blive der i hvert fald de næste 3 år, med et stort smil. Han havde også italienske desserter, vin, oliven, jamen jeg siger jer. Det er guf.

Ups, glemte næsten at fortælle, at jeg har fået en fantastisk gave. Min venindes mand - Jens - har knoklet med at lave et rigtigt trucker-skilt. Det er jeg simpelthen så glad for. Jeg fik også et sæt sorte terninger, det eneste jeg mangler, er en lastbil. Det må jeg få skaffet inden næste sommer, for jeg har lovet, at hente alle et cetera's krukker, når hun rejser til Frankrig.

2 kommentarer:

et cetera sagde ...

Jeg er så imponeret over at du har taget stort kørekort "lidt henne i livet" - og dit truckerskilt er super! Jeg håber, at du får den lastbil - og ikke (kun) fordi du skal transportere planter ;-)

Unknown sagde ...

Tak - søde et cetera. Du er ikke ene om at være imponeret. Gør det, prøv det, det var sjovt og skægt. Især at være sammen med Danny, Ronny, Kenneth, Brian og alle de andre truckere. De var/er skønne.
Jeg får nok ikke lastbilen lige nu, men ad åre, bare vent, så står jeg der.