lørdag den 14. juli 2007

Stor uoverensstemmelse

her til formiddag, trængte det "forbandende" loft til en gang mere, eller gjorde det ikke. Hvem tror I vandt og som måtte afsted efter 10 l. loftmaling og nu er i fuld gang. Havde bare sådan håbet, at jeg snart kunne flytte ind, men ak, det trækker virkelig i langdrag.

Jeg er trukket udenfor, går ikke med 2 malere i samme rum. Vejret er jo blevet helt vidunderligt, tænk det er sommer hernede syd-på. Jeg går stille og roligt i gang med at finde alt det, som skal med i sommerhuset, så er det da klart. Nabo'en har lige været her, for at modtage de sidste instruktioner, Pjevs skal ikke lide nød, mens vi er væk.

2 kommentarer:

Tenna sagde ...

Det siges at forventningens glæde er størst :-)

Unknown sagde ...

Og hvor jeg glæder mig - emmaline - men det bliver jo nok ikke før efter ferien, at der sker noget igen.