torsdag den 30. august 2007

Min svigerinde

har vist voldsomt brug for en tudeklud, jeg må hellere sende en med det samme. Nedenstående fik jeg tilsendt på mail i går, har fået tilladelse til at offentliggøre hendes ord.

"Hvad er det for nogle "skrækkelige" tudeprogrammer du ser ......... er det Sporløs?
Synes det program jeg så i går aftes, om det der husbyggerfirma, der snød folk og ikke lavede deres huse færdig, var lige til at tude over.
Min søde nabokone plukker blommer i vores have og som tak for blommer, har hun Madeira-syltet et stort glas til os. Det havde jeg med ind til sønnens fødselsdag. Vi fik nylavede pandekager med is og smeltet chokolade og nabokonens blommer. Desværre glemte jeg glasset ....... det er da lige til at tude over..."

Swester på sin ynglingsplads

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Å kjære du. Jeg må få takke deg for ditt innlegg om "Alkymisten". hadde ikke du skrevet om boka, hadde jeg sikkert gått glipp av denne lese opplevelsen.

Den var jo egentlig ganske så lettlest, men tror aldri jeg har lest en bok så "mellom linjene" noen gang. En sitter igjen med det som IKKE er skrevet på en måte.
En bok til ettertanke og vekst.

Har nå kjøpt "Veronica vil dø". også av samme forfatter, så får en se hvor den går...

Takk igjen kjære søte du.

Unknown sagde ...

Det var dejligt at læse Anemone. Jeg har den også meget i tankerne. Dine 3 spørgsmål tænker jeg fortsat meget over, om du får svar, vi får se ;o)

et cetera sagde ...

Øv da også - skynd dig at sende den klud!

Unknown sagde ...

Det gør jeg - med det samme.