torsdag den 30. august 2007

Fortsættelse følger

Til de, som viste meget stor interesse i, hvordan det hele skulle komme til at gå/se ud, så kommer her resultatet fra én væg.
Først blevet færdig i dag, da der lige måtte indrammes nogle små tryk, så det hele kom til at passe.

De andre vægges resultat må vente, da der forsat bliver vurderet og ændret osv. osv. Men grænsen blev da overskredet, mht. at lave grimme huller i en ny væg. Nu vil jeg gå ind og stoppe en masse huller til med spartel. Håber Anemone er tilfreds med højden ;o)

17 kommentarer:

et cetera sagde ...

Det - vil jeg bare lige sige - er yderst vellykket. - OG - hvis jeg skal være lidt mindre nordjysk, vil jeg sige - DET er knaldhamrendes FLOT!

Unknown sagde ...

Én bukker ærbødigt - tak søde

Tenna sagde ...

Flot og smart ser det ud! Kan godt li' den måde at hænge billeder op på - og så bliver der også plads til flere...tillykke med resultatet, ser ud til at klæde rummet...

Anonym sagde ...

Hej!

Kom lige tilfældigt forbi din side :-)

Hvor ser det godt ud....måske en ide til vores nye hus..

mange hilsner
Newyorkerbyheart
www.newyorkerbyheart.blogspot.com

Unknown sagde ...

Tusind tak emmaline, det gør det.

Velkommen til newyorkerbyheart (langt ord), du skal bare ta alle de idéer du har lyst til, men ikke mine billeder, med mindre du fortæller, hvor du har taget dem fra. Jeg vil følge din blog fremover.

johanne sagde ...

Hvor er det flot. Måden billederne hænger på, er både pæn og stilren.

kokken sagde ...

Meget harmonisk væg - tillykke med den - det ser godt ud!!!

Unknown sagde ...

Nåååå, hvor er I søde, tusind tak Johanne og fr. koch.

Anonym sagde ...

Den sidder lige i øjet..... dejligt lysindfald fra vinduet....

Anne sagde ...

Det ble kjempe BRA !!! Men så var jo dine bilder lekre også da.
Helt knall med de sorte rammer som et fellesnevner.

Unknown sagde ...

Jamen så er den jo i vinkel - tak Marianne og Anemone

Anonym sagde ...

Ja, det er 'kjempe bra' - eller utroligt smukt! Gid det samme gik her, men Monsieur er ikke helt så glad for billeder, som jeg er.

Unknown sagde ...

Kæreste madame, hvem er det der bestemmer? Nå, så fik jeg da lige det på plads, at din Monsieur er glad for et bestemt skomærke - lige pt. - ik?

Anonym sagde ...

Jo, det kan du tro, han er! De er ellers ret specielle. Man går som en hvid masai i dem ;-)

Åååh, vi er vist to, der bestemmer, hvor skabet skal stå...*hihi*

Morgenfrue sagde ...

Ser rigtig godt ud Sister B.. flot!!

9na sagde ...

Det ble vakkert. Bestemme den som vet best. HIHI.

Unknown sagde ...

Tusind tak Nina og velkommen til bloggen :D