fredag den 14. september 2007

Whaw

Fandt denne lille leg hos Lizelotte, den er da meget sjov og øøhhh, ret så interessant resultat ;o)
Hvilken historisk personlighed er du?
Mit resultat:
Leonardo DaVinci
Du er et multigeni som både kan lave fantastiske kunstværker, udvikle usandsynlige opfindelser og tænke tanker højt over de fleste andre. Det er bare at vælge og vrage for dig! Hvad skal du blive, hvad skal du gøre? Verden ligger for dine fødder. En ting er sikker: du vil huskes i mange, mange år efter din død.
Ta denne quizen på Start.no

7 kommentarer:

Frk. Bibo sagde ...

Woooooow... jeg må straks finde ud af hvem jeg mon er. =o)

Unknown sagde ...

Venter i spænding frk. bibo ;o), men jeg har en ide.

Frk. Bibo sagde ...

Havde hun så ret? ;-)

Unknown sagde ...

Det kunne da kun blive en spændende, litterær, vidende, morsom type - ik?

Tenna sagde ...

Hov vi fik samme resultat...gad vide om der er "kvindelige resultater" med i testen?

Anonym sagde ...

Jeg var en helt anden...... prøv og gæt sister inden du logger over på min blog.....

Nina sagde ...

Skæg test, den der. Og guuuud, hvor er vi kreative, kunstneriske, kloge og noget ;0)