torsdag den 15. november 2007

Altså, jeg må kun

udgive ét indlæg - om ugen - den regel er brudt op til flere gange og hvorfor? Fordi der er noget der må ud, ligesom posten, som lige har været her. Jeg var på vej ud af døren, efter lige at have fået en ½ times røde ører, af at tale med et cetera. Men det er sundt og ikke som, hvis de var blevet røde af kulden.
Men for dælen da. Rundt omkring skrives der jo om den glæde blogskriveriet giver os og gaver. Se nu her:

Søde, søde beundrer, jeg er stum af glæde, og hvor jeg glæder mig til at bruge dem. Du er simpelthen for skøn. Ikke nok med denne pakke, der var også brev fra Frankrig med laurbær til julestegen:

Tusind tak til de dejlige værtsfolk down there. Der var også årets første julekort, fra Faster, det er da godt nok at være i god tid, men så kan vi jo glædes over det endnu længere.

17 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op en sød gestur fra din beundrer! Monstro de smukke strømper er strikket på Ærø?
Og så allerede julekort, det er da rørende.

Anonym sagde ...

Forstår godt, den med sokkerne! Men jeg forstår ikke billedet og hilsenen fra Mary? Måske jeg er langsom???

Iøvrigt - ja nogen dejlige sokker!

Anonym sagde ...

Det er rigtig dejlig, at kunne læse din blog igen. Jeg bliver altid så glad når man lige kan kikke forbi din verden.. så velkommen tilbage.

Hilsen Culinaria Kitchen/Catherine

Unknown sagde ...

Næææ Madame, det er fra en af Danmarks andre skønne ø'er, gætter jeg.

Deborah - ved ikke om du er langsom - men min beundrer VED, hvilken kæmpe royalist jeg er, derfor hjertet og hilsen fra Mary. Tror jeg - I know nothing ;o)

I lige måde Cathrine og tak.

Mahalo sagde ...

Hi,hi...det er da, godt det ikke gølder snakketøjet, med "uge-restriktionen" - godt du ikke kan holde dig skindet :-D

Mahalo sagde ...

Skal stå "gælder"!

Unknown sagde ...

"gølder" er da skønt - nyt ord. På en eller anden side har et cetera skrevet "færdit", og det er sgu da dejligt, undskyld jeg bander, men hvorfor skal vi ikke ha lov til at skrive, som vi mener og hører ordet. Ved godt, at det er fordi fingerne flyver friskt over tastaturet og i iver for at få kommentaren ud, trykker vi på udgiv. Men for mig gør det intet, synes det er helt ok ;o)

et cetera sagde ...

Jeg synes de sokker ser "Shabby" ud - og det er ment i den allerbedste betydning - og sikke et dejligt kort!
Laurbær - skulle lige til at skrive at de dufter vidunderligt - men det lader jeg være med for det kan du jo ikke dufte - øv :-(
Faster er sandelig ude i god tid - men der er nu også noget over det første julekort - "så véd vi julen kommer - ;-)
Tak for snakken, kæreste - røde ører eller ej - du gjorde mig let(tere) til mode - dejlige kvindemenneske!

Unknown sagde ...

Tror også det er Amar-stik.
Det var (og det ved du godt) positivt ment mht. de røde ører. Faster har overgået mig, jeg "plejer" at være den første, så er jeg sikker på at få nogen retur ;o)

Lene sagde ...

De strømper ser meget amarikanske ud ;-)
Røde ører eller ej, godt at I har hinanden :-)

Unknown sagde ...

Nemlig Lene - du har ret mht. begge dele - klem

johanne sagde ...

Strømperne er ikke fra Ærø, for her findes ikke så smukt garn for tiden. Jeg tror, de er fra et sted på Amager.
Laurbær...uhmmm...jeg er vild med den duft. Den dufter af hygge og en forgangen tid.

Til lykke med begge dele. Du har bestemt fortjent det. Og så har jeg jo også lige siddet og læst Lenes indlæg om, hvor godt det er at blive overrasket.
Jeg er glad i maven over dine velfortjente gaver kære Sister :-)
Knus herfra.

Anonym sagde ...

Jeg er meget imponeret over de krative indlæg. Er det nødvendigt for at holde sig på få indlæg pr uge !

Unknown sagde ...

Tak kære storesister - min mave er også glad. I lige måde knus.

Søde Henry - det har jeg jo lovet husbonden, men lad os nu se, foreløbig ligger der 3 stk. som kladder, må jo ikke udgive. Men måske i morgen, ik? I morgen. Kan du huske den: Se Hundested og gø. Den var fantastisk.

kokken sagde ...

Dejligt med gaver og fantastisk at du får så mange kommentarer. Kunne det være fordi de tænker: Hmmmm.... gad nok vide hvornår konen skriver igen - så her er en kommentar så vi kan holde hende kørende eller noed;-))) Knuz og kram herfra vest!

Anne sagde ...

Nå skjønner jeg også..., men trodde en stund at Mary hadde strikket sokker til deg fordi du hadde begynnt bloggingen igjen :-)

Men ser, og vet jo at hun har mye annet å gjøre...

Nå slipper du i alle fall å være kald på bena.
Varm klem kommer herfra.

Unknown sagde ...

Du har helt ret fr. Koch, men nu skal du lige huske at trække ½-delen fra, de er jo fra mig selv. Klem fra Øst

Nej Mary har ikke tid at strikke skønne sokker, men det har en anden, hvis navn starter med M. Varmt klem i lige måde Anemone