torsdag den 22. november 2007

Drengene

fra værkstedet - spørger et cetera efter - hvad er det for noget med dem. Tjaaaaaa, det er nok nogle af de dyreste drenge, jeg har haft bekendskab til. Det suger penge ud af min bil. Men søde, det er de s... I dag aftaler jeg med den "ene", om at ringe en time inden bilen er klar, så jeg kan gå ned og hente den. Det glemmer de bare, at aftale med hinanden, så den "anden" henter mig - sådan. På turen retur til værkstedet, synes den "anden", at han da lige vil gøre mig opmærksom på at forhjulslejet trænger voldsomt til at blive skiftet, for ellers brænder det snart sammen. Øhhhh, jeg skal lige en tur til København i morgen, kan det vente med at blive skiftet til på mandag? For f..... da og alle de bandeord jeg ikke må skrive i offentligt forum. Men jeg fik da lige endnu et billede af Danmarks smukkeste bro, med på vejen.

5 kommentarer:

billedmager sagde ...

Jamen du har ret i at det er en smuk bro. Det er også rigtig sådan nogle drenge, der laver ens bil er nogle dyre drenge. Men det er jo også rart at bilen fungerer, som den skal!

Anonym sagde ...

Jeg syntes godt nok du frekeventerer de dyre drenge tit...

Unknown sagde ...

Du har ret - billedmager - så evigt ret.

Nemlig Marianne - de er bare så skønne ;o)

Anonym sagde ...

Dejligt, dejligt billede af broen!!!

et cetera sagde ...

Godt jeg fik stillet min nysgerrighed mht de drenge - og det vigtigste man kan bruge penge på er jo altså ens sikkerhed - og ikke mindst når man kører bil! Broen er smuk - og et skoleeks. på hvordan man knipser et smukt motiv som er langt væk - uden at billedet bliver tomt - der skal lidt forgrund til kan jeg se - jo,jo - du har mig skam på kursus hver gang du viser dine dejlige billeder, sødeste .-D