torsdag den 27. december 2007

I dag skal naturen

og omengen betrædes - måske. For se her, hvad jeg har fået.
Riskhospitalet kan slet ikke købes mere. Mine kære niecer fra Nordnorge, har SKAFFET den til mig. WOW, siger jeg bare. Kan ikke stå for den total syge humor. Teksterne er bedst på norsk, tager lige sin tid, at vende sig til det, men så kører det derudaf. Pondus har glædet mig i rigtig mange år, og nu ligger der 4 stk. bøger på sengebordet, som ikke er læst. (Lånt af brormand). Har ligget flad af grin her til morgen, indtil denne dukkede op:

(Mine billeder kan jo fortsat ikke forstørres, så der står: Det har slått meg...... treningsdrakter blir stort sett brukt av folk som trenerlite at de blir for feite til å bruke vanlige klær!)

Da var det, at det med motionen lige blev gemt lidt væk. Tager i hvert fald ikke træningsdragt på foreløbig. Vejret er da heller ikke til det. Ok, ok, det er for mange dårlige undskyldninger.

I går var det den storejulefrokost hos mor og far, og det var godt. Der var bare alt det, som der skal være. Behøver vist ikke at nævne noget, andet end mors supergode hjemmelavede sild og grønlangkålen, er et hit hvergang.De 3 tøser tog sig en ridetur i skoven og nød det i fulde drag. Det blev en skøn jul i år - lige med undtagelse af de der, ja I ved nok hvad.

10 kommentarer:

Frk. Bibo sagde ...

De ser da lidt hyggelige ud, de tegneserier. ;-)

Unknown sagde ...

Kender du dem ikke frk. bibo? Du vil elske dem.

Nina sagde ...

Dejligt med nogle gode grin - og dejlige dage med familien, og så s.... være med de der ænder, ikk´?

Unknown sagde ...

Nina - jeg ligger virkelig og griner (helt for mig selv) og det er bare så skønt. Nemlig s.... være med dem, bliver bedre til næste gang ;o)

et cetera sagde ...

Jeg kender ingen af de omtalte tegneserier - og det er gånnåk mærkeligt, synes jeg - men de skal da undersøges nærmere! Dejlig at du synes julen har været dejlig - det synes jeg nemlig også - mens jeg lige tilfældigvis sidder og kigger på noget HELT andet (mon du kan kan gætte hvad dét ér) - du får lige et par clou: det er forholdvis lille, overvejende blåt og meget, meget betænksomt givet ... ;-D

et cetera sagde ...

Hovsa - glemte lige: smukt, smukt nyt banner !!!

Unknown sagde ...

Ejjjjjj et cetera - det tror jeg simpelthen ikke på - selføllerlig kender du da din tvillingesisters ynglingstegneserie.

Kan næsten gætte, hvad det er, du kigger på - starter det med O?

Tak for rosen - er ikke tilfreds - må lige have hjælp af sønnike, når han kommer hjem fra job. Det er for pixet.

Anne sagde ...

HA HA NNÅÅ LO jeg jammen høyt jeg også, og dine betraktninger og tanker ang. den trenigsdrakten er jammen SANN.
tenker bare på alle de norske turister som beveger seg rundt om på alle campingplasser iført disse glinsende "grill dresser" i alskens farver og utforminger :-)
Sykelig morsomt i grunn.

Men du har hørt om hun Gerd Liv Valla her i Norge LO lederen som måtte gå ??
Hun var på tv her i et intervju like før jul, og uttalte at det ytre og det indre hanger veldig sammen !!! Og det er i grunn så sant.
G L Valla gikk jo fra å være Norges mektigste kvinne til å bli hjemmeværende husmor med "mobbe" stempel på kort tid, og som hun sa.... hvis hun da hadde tatt tøflene på og luffet rundt i hjemmet i en treningsbukse, ville selvtilliten og selvrespekten raskt synke og ta knekken på henne.
derfor var det ekstra viktig i slike "nedover perioder" og ta var på deg selv og stelle seg skikkelig.
Klokt sagt og så rett, synes nå jeg. Min erfaring også det.

Men du... har du lyst til å få tilsendt noe som jeg kan være behjelpelig med. Nøl ikke, si ifra, så kommer det med ilpost til Danmark, kjære Sister...

Og Rikshospitalet elsker jeg også. Mye galskap innen helsevesenet. og det rare er at typene finner en igjen i det virkelige liv... :-)

Får jeg den klemmen nå?

Anne sagde ...

Husker du ikke jeg hadde et innlegg om Riskhospitalet for en tid tilbake ? En av mine favoritter også det vet du, og har nok den samme boken i hylla som du.

Her finner du flere linker til striper

http://www.123tegneserier.com/index.php?o=s&id=30

Unknown sagde ...

Det var jo det jeg vidste - at du elskede Riskhospitalet - derfor fattede jeg ingenting. Du skulle da vide at vi var søstre på den måte ;o)

Gerd Liv Valla - åhhhhh, hvor du altså morsom Anemone - og du høster 1000 klem, kommer så hurtig som overhovedet muligt.