torsdag den 27. december 2007

Man skal passe

på med, hvad man skriver på sin blog. Dette skrives ud fra og af meget, MEGET stor erfaring. Ikke skrive noget som helst om, hvad man ønsker, for der går dælme ikke mange dage, så har postmanden (ham som jeg ikke har set i et stykke tid) reddet sig en diskosprolaps. Det vil jeg ikke være skyld i, og nu skal han snart ha den kop kaffe - nå det var lige noget andet.For et lille stykke tid siden, skrev jeg, at lysten til at strikke igen, var ved at melde sig. Bare se på den side-roll-on Jette har banket ned, stort set ikke andet end link til strikke-kvinder. Jeg følte mig udenfor. Det har Shabby - den skønne kvinde - lige rådet bod på. Julegaven var/er et par sokker til Jens, som altså lige skal strikkes først, af mig. Tænk, kunne huske at slå masker op, tæl efter, der er 40 masker.

8 kommentarer:

et cetera sagde ...

Det vidste jeg da bare godt - altså at du fik :-D Glæder mig til at se de færdige sokker - mon ikke Jens bliver glad??

Marianne sagde ...

Du kommer til at blive så glad for at komme igang - det er rent yoga for sjælen og husk i begyndelsen kan man godt lave "fejl" det betyder ikke noget..... Jeg tror Jens vil elske sådan et par sokker...

Unknown sagde ...

Et cetera - hvordan kan du vide det? Dette var en af de få gaver, jeg IKKE kunne gætte.

Shabby - tusind tak - nu får vi se om jeg kommer videre, skal nok prøve, lover det, lover det.

Anonym sagde ...

Jeg tror også, du vil nyde at komme i gang med strikke. Og hvor er det altså sødt af Shabby :-D

Anonym sagde ...

og lige her sister bonde, kan du ikke bruge en rundpind til at strikke frem og tilbage ...som jeg ellers anbefalede dig...her må strømpepinde til og gerne i træ, da de
1) ikke larmer
2) er dejlige at strikke med
3) tja, hva´ka´jeg sige
godt strikkelyst

Unknown sagde ...

Madame - igår aftes sad jeg i halv-mørke, uden briller og strikkede rib. Så deeeeeeetttt, er sødt af Shabby.

Tak Anne - jeg har en masse i træ - bare lige ikke i str. 4, typisk

Nina sagde ...

Jamen, hende Shabby! Hun er da bare skøn. Og tænk, hvis hun kan få dig til ay strikke igen. Jeg tror, ligesom de øvrige, at du vil blive glad for det. Og skulle du mangle nogle at strikke sokker til, så...! ;o) (ajjjj, det var altså bare for sjov!)

Anonym sagde ...

vil du låne:-)