torsdag den 20. december 2007

Tror simpelthen

at MIN postmand holder ferie, og hende den totalt ukendte, glemmer at lægge julebreve i postkassen. Det kan hun ikke være bekendt, for nu havde jeg lige vænnet mig til mange julekort, hver eneste dag. I dag kom der fra el-selskabet og banken, føj da føj, gider det ikke.
Men hvor skal I altså have et kæmpe knus og tak for alle de utrolig søde ord, (bl.a. I ude i blog-verdenen), har skrevet til mig og familien. Jeg har ikke fortjent det og faren er: at jeg måske begynder, at tro på det I skriver. Hmmmmm.Måske du kan finde dit eget julekort, og hvis ikke, så hiver jeg postdamen i nakkeskindet, og beder hende, om at endevende postbilen, i morgen - ik?

9 kommentarer:

Nina sagde ...

Selvom jeg nødig vil indrømme det, så kan jeg mærke i maven, at jeg synes, at du har fortjent hver eneste ord, kort, pakke, for du er jo trodst alt meget sød, ikk´? ;o)

Lene sagde ...

Tak for kort og DVDen, den skal gemmes til juledag hvor jeg skal i aftenvagt, så må jeg nemlig godt sidde i sofaen i morgenkåbe og spise risalamande :-) Og jeg skal nok huske at sende filmen tilbage :-)

Unknown sagde ...

Hmmmmm, kan jeg nu stole på din mavefornæmmelse Nina ;o)

Velbekomme Lene - lyder hyggeligt og rigtig god fornøjelse.

Marianne sagde ...

Selvfølgelig mener vi hvert ord vi skriver..... hvad tror du?? Altså SISTER

billedmager sagde ...

Du må have en rigtig hyggelig og god jul og lykkebringende nytår. Vi ses i det nye år!

Frk. Bibo sagde ...

*rødme* Desværre ingen julekort fra mig i bunkerne - har simpelt hen ikke fået hevet mig op til det i år. MEN dermed ikke sagt at jeg ikke ønsker dig og dine en fantalastisk dejlig jul og et superduper godt nytår. For DET gør jeg! Tak for hjertet - jeg pumper og pumper. ;-)

Unknown sagde ...

Det er bare for flot Shabby, thats it.

I lige måde billedmager.

Frk. bibo, kan du rødme? Du har ønsket mig flere gange, og godt du kunne bruge hjertet ;o)

et cetera sagde ...

Ja, det vill da være det værste der kunne ske - at du begyndte at tro på det folk synes om dig ;-D

Unknown sagde ...

Et cetera, så ville jeg jo bare vokse ind i hilmen og det går virkelig ikke, shabby påstår mine fødder er store nok ;o)

PS: Postdamen kom med 4 julekort mere i dag, så hun var flink.