mandag den 7. januar 2008

Danskernes huse

Anbefalet af frk. bibo i september 07, og først landet på martiklen nu. Hold da fest, hvor er den bare skøn. Det er et festorgie, af skønne, skønne billeder af huse, vinduer, forhaver, nisser, dørhåndtag, husnavneskilte osv. osv. Simpelthen ren tinitus for øjnene. Den er nydt til fulde og der er blevet grinet højt af forfatterens små søde tekster til nogle af billederne. Til Swester (min svigerinde - se nedenstående indlæg), den må du låne, som om alle billederne er taget fra din lille landsby ;o)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

den må jeg vist straks have med hjem fra biblioteket?

Unknown sagde ...

Rigtig god fornøjelse Anne - den var svær at få fat på - så held og lykke.

Frk. Bibo sagde ...

Har bladret i den på jobbet - skøøøøn bog. ;-)

Unknown sagde ...

Nemlig frk. bibo - og tak for dit skarpe blik, at det lige var noget for mig ;o)

Madame sagde ...

Wow hvor ser det spændende ud, jeg skal da på biblioteket ...

et cetera sagde ...

Dansk "nutids-etnologi" - det er bare morsomt :-D

Unknown sagde ...

Madame - og det kan ikke gå stærkt nok ;o)

Et cetera - har du set i den? Det vidste jeg ikke.

May Anna sagde ...

Hej

Tak for tippet. Har lige trykket på tasten RESERVER. det er da smart, at man kan sidde hjemme og betjene sig selv.

En pragtfuld hjemmeside, du har

Unknown sagde ...

Ejjjj, hvor dejligt - en ny som giver sig til kende - kan det blive i bedre dag? Tror det næppe. Velkommen May - og tak for rosen.