mandag den 4. februar 2008

It's Easy

Må introducere jer til denne super cd (The Road To Escondido) fra min ynglingsmusiker J.J. Cale, som i samarbejde med Eric Clapton, fremtryller den mest fantastiske blues. DET ER LIGE MIG. Fortæl om dine ben vil noget, som du ikke lige havde tænkt dig, når du hører dette nummer ;o)
Selvom jeg har fået kyndig vejledning fra frk. bibo, så kan jeg simpelthen ikke finde ud af, at få disse youtube-indlæg ind. Undskylder meget ulejligheden, hvis I vil høre nummeret, må gå af "bagvejen" ved at klikke på link.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Når jeg får tid, skal jeg lave en billedbog til dig, søde mutzi nr. 2. Det er jeg nemlig god til. ;-)

Unknown sagde ...

Hvor er du sød ;o)

Anonym sagde ...

Man kan ligefrem se hvordan de to herrer hygger sig - seriøst - og det mener jeg også at kunne høre i musikken - total indlevelse og hygge mellem to topprofessionelle! - og fødderne får deres eget liv det er ganske vist :-)

Unknown sagde ...

Bliver simpelthen ikke træt at disse pragtfulde mænd og deres musik - er bare for lækker, lækker. Tak et cetera.

Madame sagde ...

Det er skøn musik, jeg er helt enig. Cd'er med de to herrer kunne sagtens finde plads på min reol ;-)

Unknown sagde ...

Dejligt at høre, vi er mange som er til en god bluse ;o)
Den må du ha Madame.

Anonym sagde ...

Åh ja - også til en go' bluse, Her Most Noble Lady, Sister Bonde :-D

Unknown sagde ...

Ha, ha, ha, yes et cetera, men den slettede jeg altså lige i sekundet.

Nina sagde ...

Ja, de er bestemt blandt mine favoritter. Og det går virkelig way back!

Unknown sagde ...

Det kan bare det der Nina og heldigvis bliver de ved og ved og ved.

Lene sagde ...

dejlig musik, mine fødder er gået sammen med kroppen om at finde rytmen :-)

Unknown sagde ...

Lene - den er ikke svær, men godt at de arbejder sammen (fødder og krop ;o)

Anonym sagde ...

Det er en god musiksmag du har ! Det er også lige mig - især eric clapton

Unknown sagde ...

Henry - hvis du ikke kender j.j. cale - så hør ham. Tror jeg har hele hans pladesamling, han er bare super.