lørdag den 19. april 2008

Nyt bloggermøde

denne gang i London, det bliver spændende. I går faldt de sidste brikker på plads mht. mødetidspunkt og sted, i mailen stod der: Kan vi evt. arrangere lunch paa Torsdag in the City? Jeg kender et lille lusket sted vi kunne finde ned paa, gennem gader og straeder. Glaeder mig til at moede jer. Det er Tina - omme i London, som vi skal have den fornøjelse, at spise lunch sammen med.
Efterfølgende er der kommet mail med beskrivelse, hvor vi mødes, og hvilken rute vi skal gå fra hotellet, for at finde the meeting point. Simpelthen kæmpe service, og det skal vi da nok finde ;o) Hun har heldigvis også skrevet: Ring/text/skriv endelig, hvis der er noget jeg kan hjaelpe med. Det er da bare for skønt, altså denne blogverden.

Første gang jeg mødte bloggere, var i Sæby (Nordjylland), endelig skulle jeg se min tvillingesister og mit barn nr. 3 - hvilket skønt møde - så mon ikke dette også bliver det. Jeg er i hvert fald meget spændt.

21 kommentarer:

Anne sagde ...

Å så spennende, nye mennesker å treffe, helt kjempe. Og så London da gitt, dette blir nok flott kjære Sister.

Jeg hadde jo håpet på at vi kunne fått til et treff vi også. Når Et Cetera nå begynner som smått å komme seg litt ovenpå igjen bare må vi da får til en liten helg i Kjøbenhavn.
Nå styrer jeg da på med konfirmasjon, men en gang SKAL vi da bare !!!

Fin dag til deg.

Unknown sagde ...

Det skal vi kjære Anemone. Ha en fin konfirmation.

Anonym sagde ...

Sister Bonde...god tur til London(superby) og hvor spændende med et blogmøde, det er så hyggeligt at se blogvenner IRL.

Unknown sagde ...

Tak Anne - glæder mig helt vildt - der er lige et par dage til endnu, skal lige nyde forårsvejret.

Lene sagde ...

Hils derover, og må I få lige så godt vejr, som det er her :-)

Nille sagde ...

Det bliver rigtigt hyggeligt - og der er jo aldrig noget som en insider-guide ;-)

Hav en dejlg tur - vi rejser vist næsten samtidig!

Marianne sagde ...

Det er godt nok spændende - jeg melder fra denne gang - er det okay?

Anonym sagde ...

Rigtig god fornøjelse - og hils :-)

Bambi72 sagde ...

Ihhh hvor spændende....
Det er nu en dejlig blogverden vi "lever" i :-D

Unknown sagde ...

Lene - skal nok hilse og vejret ser ok ud, samme temp. som herhjemme.

Nille - det gør vi nemmerlig - og insider-guide er guld værd. Flot at hun har tid.

Marianne - helt OK, men så næste gang ik?

Stine - hilser og takker ;o)

Bambi - det er nemlig det det er.

Det gule hus sagde ...

ajjj, hvor spændende, du må have en rigtig god tur.
Jeg håber du skriver om mødet, det bliver da vildt:-D

Unknown sagde ...

Lis - tror du kan være helt sikker på, at der bliver skrevet om mødet og London :D

Anonym sagde ...

Hvor er det spændende! Gang på gang bliver jeg overrasket over de mange muligheder som der er på nettet. Jeg håber at I får en rigtig dejlig tur. Jeg har lært, at temperaturen i London gennemsnitligt er 5 grader højere end i Danmark, så det er da perfekt lige nu.

Unknown sagde ...

Jens - det bliver da totalt spændende, og vi glæder os helt vildt. Tak for oplysning om temperatur - jeg pakker lige nogle extra nederdele :D

Anonym sagde ...

Dét er sør'me spændende ;-) Du har da også venner overalt, du Sister ...

Unknown sagde ...

Det er da lige, hvad det er et cetera. Blogvenner er og bliver blogvenner og det er skønt.

Anonym sagde ...

Håber du får en rigtig god tur ;) det lyder spændende med blogmødet

Unknown sagde ...

Tak Anette - det bliver da rigtigt spændende.

conny sagde ...

Hav det godt i London - det er en dejlig by. Var heldig at få en ferie derovre sidste sommer med min søde familie.
Glæder mig til "afrapporteringen".

Unknown sagde ...

Conny - tusind tak - det er 4. gang for mit vedkommende, så byen er ved at falde på plads i hjertet ;o)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg skal se hvad jeg kan goere ved vejret... Glaeder mig til lunch i morgen. :)