tirsdag den 20. maj 2008

Dagens kunstner VIII

For en del år tilbage, skulle Jens have noget helt specielt, tror det var da han blev 40. Kan erindre, at der ikke var alt for mange penge på budgettet, så det var ikke lige på det tidspunkt, det var en god ide, at investere i kunst. Men dette skulle han ha:Fordi det simpelthen ligner én bestemt, ja, så ved I det, men det er altså også nogle år tilbage ;o) Billedet er malet af Lars Andersen. Se endelig ind på hans hjemmeside og glæd jer over hans mangfoldighed. Hans portræt af Mogens Lykketoft som spiller skak med Holger Bech Nielsen, er bestemt værd at studere, hænger på Frederiksborg Slot i portrætsamlingen. Lars har bl.a malet Anna Casberg, og der er så mange fine detaljer i billedet, at man bliver overrasket hele tiden. Det kan jeg godt li, når kunstnere evner dette. Jens billede hedder: tatovering. Og den kan I jo prøve at finde ;o)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukt - og man kan sagtens forestille sig at det ligner ;-) Det er så spændende og interessant med de dejlige, dejlige billeder I har ...

Anonym sagde ...

- og åh, forresten. posten har været her - ved du hvad du ér? Du er simpelthen skøn - skør, men sød og skøn!!! - og der er ikke åbnet noget - jeg gør som jeg får besked på - men tanken alene :-)

Unknown sagde ...

Tak et cetera - var da lige ved at tænke, nå det keder folk, så må jeg finde på noget andet ;o)

Malene skulle bruge et stort dannebrosflag til en afgangseksamen, så jeg pakkede og sendte det onsdag. Hun skulle bruge det tirsdagen efter. Det kom 1 uge efter, og er nu returneret ubrugt. Derfor tænkte jeg, at nu må der hellere sendes en uge før, og så kommer det dagen efter, jamen altså. Og du holder fingerne væk ;o)

Anonym sagde ...

Jawohl!! Husbond har taget dén i forvaring ;-D

Unknown sagde ...

Sådan skal det være - respekt :D

Anonym sagde ...

Du har ret, Sister. Det var en spændende kunster, som jeg ikke kendte. Han er helt utrolig alsidig og det er ret imponerende, at han maler så meget forskelligt. Men jeg kan jo også se, at han udstiller i nogen af de bedre gallerier...

Unknown sagde ...

Det glæder mig virkelig Jens, når jeg kan oplyse om noget spændende. Du skal se ham, han er utrolig spændende og et "skægt" menneske.