fredag den 16. maj 2008

Til alle jer

som ikke opdager, hvor smuk solopgangen er kl. 04:30:Der er jo næsten ikke den store forskel på, om det er op eller ned lige i øjeblikket, men smukt er det. Jens er fotografen.

Ønsker jer en skøn weekend. Her står den på job først, med nye lokker bag ørene, og så skal der ellers lyttes til "her kommer mutter med kost og spand", i et par dage ;o)

PS: og så er jeg lige blevet tagged af Irene:

1. Grib den nærmeste bog.

2. Åbn den på side 123.

3. Find den femte sætning

4. Skriv de næste tre sætninger på din blog.

5. Tag fem bloggere og krediter den der taggede dig.

Efter anbefaling af Anne, er det Charlotte Strandgaards: "Uden hjem", som læses med fryd og gru.

"Hænderne, der holder cigaretterne, er også dobbelt så store, som de skulle være. Rødblå. Den ene mand har et betændt sår på sin hånd. Det må gøre meget ondt. Huden er spændt ud over de hævede hænder som balloner, der er blevet til bylder".

Læs den, 769 sider, men det går stærkt. Dem som har lyst til at lege med, må hjertens gerne.

7 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Tak for billedet og Jens som tog det - jeg ser aldrig noget som helst kl. 4.30 :)

Og så blev jeg lige opmærksom på, at man altså skal skrive 3 sætninger - jeg fik vist kun skrevet en ;)

God og dejlig dag til dig og dine :)

Jette sagde ...

Ham Jens, er han ramt af bukkefeberen, eller skulle han bare tage et flot billede?? :)

Anonym sagde ...

Sikken et rigt sprog!!! Jeg mener, ballonhænder ... Fedt!

Anonym sagde ...

Sjov ide du der præsenterer. Jeg prøver den lige for mig selv i første omgang.

Og det er virkeligt et smukt billede, som jeg først ser nu klokken lidt i et. Tusind tak. Moder natur er bare skøn og det er du også. Fortsat dejlig dag ;-)

Unknown sagde ...

Helle og Jette, Jens er ikke ramt af andet, end det at have langt på job, så han står op på det tidspunkt, næsten hver morgen.

Irene - du skulle læse den, tror du vil elske den.

Jamen tusind tak Jeanette, dejligt at læse.

Lene sagde ...

sister, den bog er så god, og jeg bliver glad, for Johanne læste om den hos mig, Anne læste om den hos Johanne, og nu er du i gang :-) gad vide hvor mange, der får den læst.
god weekend

Unknown sagde ...

Som ringene i vandet Lene, og det er da bare skønt, det man nogen gange får sat i gang. Jamen så tak for dejlig anbefaling, smutter lige ind i seng igen og læser :-)