torsdag den 1. maj 2008

Vi var på

sansetur i her til aften, i en vidunderlig skov med det dejligste lys. Det var igen det der med at tage sig sammen og sige: Nu gør vi det - ud og gå en lang tur. Skoven var bare så smuk, så smuk. Farverne total skøn grøn.
Dette må kaldes et skovsvin af rang. Hvad sker der inde i et menneske, som får sig selv til at placere sin elskede (måske stjålne) gamle Puch i en lille skovsø. Det endte jo med total nostalgi:Og her kommer noget til ære for mit barn nr. 3. For et stykke tid siden, fik jeg 2 sek. duft af rosmarin, så jeg i den grad, fik lyst til at stikke rosmaringrenene osv. osv. Når vi går disse ture, skal jeg hele tiden have Jens til at fortælle, hvad dufter det af nu og nu. Derfor kære frk. bibo - en skøn sansetur.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op, hvor er I altså skønne, ligesom skov-turen og na-turen! Håber der er lidt i posten til dig, Sister, en af de nærmeste dage! :o)

Marianne sagde ...

For dælen hvor er i skønne skæve.... jeg vil med næste gang....

Lene sagde ...

sans I bare videre, og gemalen bliver endnu bedre til at lugte, nu hvor cigaretterne er lagt på hylden. Godt gået! Min gemal har nu været røgfri i 16 måneder :-)

jeg glæder mig til et billede med dig i bogbussen :-)

Unknown sagde ...

Tak Nina - gu er vi da bare osv. - vi nyder i den grad, at være så tæt på disse skønne herligheder. Glæder mig til posten.

Marianne - total skæv i nyudsprungne bøgeblade - findes der noget bedre. Jens er vist i gang med en løn :D

Han har allerede nævnt det Lene - at han kan dufte bedre. Jubbbbiiiii.
Stort tillykke med din bondegemal, dælme godt gået, ros ham fra mig.
Mon der kommer et billede, mon dog ;o)

Anonym sagde ...

LOL!!!!!

Iiiiiiiih altså, I skønne mennesker. Hvor ER det bare nogle gode billeder af jer. Man kan jo ligefrem SNUSE jeres forårsfornemmelser gennem skærmen. :-)))))

Det går jo i den rigtige retning, kære mor nr. 2.

Måske noget i ørerne næste gang??

Unknown sagde ...

Måske noget i ørene næste gang - bibo - græs?
Tak for dejlige ord.

Helle K. sagde ...

SOm I dog sanser :) Min mand har ikke røget i 8 år og forleden sagde han: "Hold da op jeg kan dufte den nylavede kaffe"...

kokken sagde ...

Hold da op hvor er det pænt til Jens at han ikke længere har overskæg ;-)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - I to! Sanserne skal nok rigtig vaekkes igen, nu cigaretroegen er forsvundet fra naeseborene...

Unknown sagde ...

Helle - det burde han kunne efter et par dage, mon han har snydt li'som min har gjort i mange, mange år?
Og vi sanser da bare helt vildt derudaf ;o)

Fr. pippelipglosskok, du ville ikke ønske dig, at se ham UDEN overskæg. En gang gjorde han det (Juleaftensdag), altså barberede overskægget af. Tænk dig, jeg blev tosset. Han fandt noget dobbeltklæbende tape og satte grannåle på, nøjjj, hvor var han fin.

Håber vi inderligt Tina. Klem til dig

Anonym sagde ...

FANTASTISKE BILLEDER af jer hvor har ting i næsen, I LOVE IT :D

Unknown sagde ...

Tak søde skat - skal jeg sende originalerne?

Anonym sagde ...

behøver du ikke, har gemt de to ;)

Unknown sagde ...

Fint og OK ;o)