onsdag den 6. august 2008

Det er ægte

sommerhusvejr i dag, og det er herligt. Nåede ikke mine 5 km. inden kl. 12, for der gik for meget pc i den, og jeg duer ikke til at gå i regnvejr. Basta. Det er ikke fordi, der er noget som helst galt i at gå EFTER kl. 12, med det er det der, med min egen fastsatte tidsplan, og når den ikke holdes. Tjaaaaaa, stearinlysene bliver tændt, der læses bøger, og hygges igennem til det bliver bedre vejr og næste dag :DMen bliver nok nød til, at samle mig sammen, til at køre til byen, der mangler aftensmad og stearinlys til Swesters ankomst på lørdag.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Plan B: Se at komme afsted:-)

Anonym sagde ...

Hej Svigerinde
Se se .... vidste du havde det yndigt. Tak for synet. Ha en fortsat hyggelig dag.
Kh Swester

Unknown sagde ...

Plan B er hermed udført hr commandante :D

Yndigt som du - kære swester - vi hygger i stearinlysets skær og varme, bedre en gasdims ;o)

Anonym sagde ...

Hej Svigerinde
Glæder mig til på lørdag og alle stearinlysene!
Den der gode bolle-opskrift fra kusinen. Har du den på print? Er jo yderst velegnet til kommende dovne sommerhusdage.
Kh Swester

Unknown sagde ...

Swester - den hænger allerede på opslagstavlen, og har gjort i snart 2 uger - hvad tænker du dog om mig, tsk,tsk,tsk.

Anonym sagde ...

Hej
Du er da ikke nogen teske (tsk)
Kh Swesters