søndag den 28. september 2008

Tidens modige kvinder

Det er altså for sjældent, at mine "søvnige" øjne får set DR2, for alle deres fantastisk gode og spændende udsendelser, bliver sendt - efter min godnattid.
Glemmer så derefter, at mange af udsendelserne bliver genudsendt lørdag/søndag på et mere "normalt" tidspunkt. I dag lod Jens tv'et køre - hader det, når han er ude - men stemmen fangede mig: Lene Johansen. Er bare min yngling inden for tv-verden. Hun har har lavet en serie på 9 udsendelser om modige kvinder. Hvor er det godt, og hvor er det godt de findes - disse smukke kvinder. Så desværre kun ½-delen af udsendelsen med Xinran Xue, sikken dog et fantastisk menneske. Hun har skrevet bogen "Kinas døtre", som forhåbentlig snart ligger på mit sengebord.På linket, kan du se udsendelserne på din pc.

2 kommentarer:

billedmager sagde ...

Det har du ret i! Jeg sad og så præcis det sammen som dig!!! Det var svært at gå videre da jeg så hende.

Unknown sagde ...

Stærk udsendelse Billemager - måske værd at se igen og fra starten :D