mandag den 27. oktober 2008

Alene hjemme

vores hjem

er ikke min stærke side - længere. Jens har forladt mig, for at være sammen med de andre "lede", på Admiral hotel i København.

Gjorde ALT for at komme med: "Skal jeg ikke køre dig derind, så kan der hygges igennem i København, snige mig ind senere, og vi kan sove sammen på det smukke hotel"?

Nej det skulle jeg ikke. Hmmmmmm. Nu er det ikke ofte, situationen er denne. Men lige i dag, er sønnen her heller ikke, og ingen biler. Citronen er på værksted efter mødet med det lille kid :-(, Jens har taget min Mercer, og Stefan har den bil, vi ikke kan få solgt. Totalt alene og uden bevægelsesmulighed, bortset fra benene. Måske skal de luftes, så trætheden er total i aften.

I skal lige vide, der er kommet svar fra Skatteministeriet mht. chauffør for Skatteministeren. De modtog 550 ansøgninger, og de har ikke valgt mig.

10 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Hvor ærgerligt ellers kunne du jo have kørt i miniseriets bil ;)

Alene hjemme - har du set de film? Der bliver ballade, jeg siger det bare :)

Anonym sagde ...

De ved ikke, hvad de er gået glip af. :-)

Jeg elsker at være alene hjemme, men sådant er vi jo så dejligt forskellige.

Unknown sagde ...

Det var jo lige det Helle - og det var en total fed løn. Heldige den, som får det.
Har set én af filmene, men tror ikke jeg er i stand til samme :D

Gu gør de ej Tine - nemlig.
Har udskiftet billedet - leger fortsat - så kan du se, hvor ensomt vores hus ligger. Derfor er det ikke altid så sjovt, at være alene her. Lydene bliver dobbelt så høje, og pludselig ønsker man sig vildt gardiner ;o)

Lene sagde ...

Jeg kan godt lide at være alene hjemme,det er så sjældent det sker, men ikke sidst på aftenen og da slet ikke om natten.

Jeg føler med dig og kender udemærket til de lyde, som bliver så umanerligt høje ;-)

Conny sagde ...

Har Jens forladt dig og sønnen er ikke hjemme og ingen biler og chauffør blev du heller ikke.
Mandag må da være en Øv dag.
Men det er flot billede du har taget.

Unknown sagde ...

Nej vel Lene - ikke sjovt når det bliver mørkt - hvem står udenfor og kigger ind?

Tak Conny - benene tog sig sammen og gik en tur på 40 min. - mon ikke det hjælper på det hele?

kokken sagde ...

Vend det lige rundt engang: Hvem er det der kan surfe uden sure miner. Hvem er det der kan bestemme suverænt hvad der skal spises og drikkes. Hvem er det der kan se lige præcis hvad der skal ses i TV i aften. Hvem er det der slipper for Jens han ryger den ene smøg efter den anden.... Hvem er det osv. Kan du se pointen - ellers trænger du godt nok - nej ok;-) Mener bare du har jo friheden til at gøre hvad du vil!
Ønsker dig en rigtig god aften og nat og sender dig et kæmpe kram....

Unknown sagde ...

Jeg har lige spist is med brændte figner og syltede valnødder fr. kok, og jeg nød det i vilden sky. Kan ikke se når Jens ryger - heldigvis - det skjuler han godt.
Men har fattet pointen - og går i seng efter Hans Pilgaard :D
Har nemlig fået gået det jeg skulle og været i haven - YES.

Anonym sagde ...

Hvor er det ærgerligt - øv. Jeg var altså helt sikker på at du ville få det.

Håber at du alligevel havde en god aften alene hjemme.

Unknown sagde ...

Jens - det må være en meget, meget flot fyr, som har fået det job. Vi holder øje, gør vi.
Det havde jeg - helt bestemt.