søndag den 5. oktober 2008

Suttesæsonen er

gået ind, og havde da (næsten) helt glemt, mit indlæg om skønne ynglingssutter, som er i stærkt forfald. Men det er der altså nogen, der ikke har. Modtog en mail fra Ditte, at hendes mor syr futter, næsten fuldstændig magen til mine de gamle, om jeg var interesseret. Jamen altså det er jeg da, men ikke nok med det, Ditte skriver: hvis der var andre inde på den side, som manglede futter må du endelig sende dem videre hertil :-) min mor har lige købt skind for mange penge, så hun skal ha' solgt nogle futter! :-)


Send din mail til mig og jeg sender videre til Ditte, da jeg ikke vil offentliggøre hendes mail - bare sådan lige.
Har bestilt et par i sort skind - det ene skal jo passe til det andet :D

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og prisen er.......???

Unknown sagde ...

Ja altså Ditte skriver kr. 220 inkl. porto - det mener jeg er ALT for billigt - bibotøsen ;o)

Anonym sagde ...

PY Ha...jeg var lige ved at tro det var min Ditte :-)
flotte er dine sutter og prisen kan man da vist ikke klage over

Unknown sagde ...

Det ER da din Ditte - Anne - hvordan kan du tro andet? ? ? ? ? Hendes moar er nemlig dygtig til rigtig meget forskelligt håndarbejde :D

Meget spændt på at se mine nye håndsyede sutter ;o)

Madame sagde ...

De er bare så flotte! Og prisen er bestemt meget rimelig :-)

Anonym sagde ...

Kan jeg rigtig godt forstå :-) og tak :-)

Unknown sagde ...

Madame - glæder mig vildt til dem og det er ALT for billigt.

Selvtak Anne

Nille sagde ...

De ser ualmindelige dejlige ud.... hvis der er mulighed for at få dem sendt til udlandet så vil jeg meget gerne bestille et par!!! Jeg sender dig en mail!

Anonym sagde ...

"Den" er jeg også fuldkommen med på! Jeg vil gerne bestille 2 par med det samme - du får lige specifikationer i særskilt mail, søde :-)

Unknown sagde ...

Nille og et cetera - sender jeres bestillinger videre til Lisbeth, som er the handsyerske :D

Annie Fryd sagde ...

Åhhh...de er skønne. Jeg elsker varme skindsutsko, men jeg har lige bestilt et par uldne filtede korte støvler hos min mor. Så jeg springer over i denne omgang, men prisen er jo billig!

Unknown sagde ...

Meget billig Annie - og så får hjemmesyede - det er uhørt. Men du kan jo altid skrive på mail, hvis du vil ha hendes mail ;o)