fredag den 24. oktober 2008

Teknisk begavet . . . . .

Min forgangne føsdag, var anderledes end den "plejer" at være. For det første: ankom der rigtig mange pakker FØR dagen, for det andet: fik jeg ikke én eneste på selve dagen, og for det tredje: fik jeg mange sjove tekniske gaver.
Lampen er en smart LED lampe, til at sætte fast på bogen, så man ikke forstyrrer ved sin natte/morgenlæsning. Den var med i Rom, men blev ikke brugt, da der ikke blev læst :D
Kamerastativet, som lampen sidder på, er til at tage stil- eller selvudløserbilleder med, godt nok genialt. Det var også med i Rom, og der blev ikke taget ét eneste billede af mig og min mand sammen ;o) Elkedlen ankom i forgårs, sammen med nettet/tasken, gaver fra Swester. De ville ha været rigtig kærkommen i Rom, det må blive næste gang. Mobilen er så I kan se størrelsesforholdene, og så passede den fint i farverne :D
Er den ikke bare nusser?
Nu er det jo snart jul, så det var også lidt som nogle sjove gaveideer, til folk, der er glade for at rejse. Men ikke fortælle dette til børn og barnlige sjæle, vi fandt ham i Rom, og det ser ikke ud, som om han har tænkt sig at vågne.

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Smart lille fiks sag..... det er da alletiders gave ide :-)

Anonym sagde ...

Den er da alletiders den rejsekogekedel :-) Jeg har også set ham der den balsamerede Pave-fætter - men kan ikke huske hvor - var det i Peterskirken - eller var det Santa Maria Maggiore? jeg boede lige overfor Santa Maria Maggiore, da vi var i Rom - og ville utroligt gerne se den til "Snemiraklet" - som er en festmesse i august, hvor i tusindvis af hvide rosenblade kastes ud fra kirkens tag - til minde om sagnet om kirkens tilblivelse:
http://da.wikipedia.org/wiki/Santa_Maria_Maggiore
- det lyder SÅ smukt, ikke :-)

Unknown sagde ...

Er det julemanden du mener Marianne :D

Ejjjjjj et cetera - så blev vi da så kloge - glæder mig til at fortælle det til Jens. Det er i Peterskirken, jeg har foreviget ham :D

Conny sagde ...

Hvad skal du ønske dig til jul?Men alle de gaver du har fået til din fødselsdag Hvorfor vækkede du ikke julemanden der er kun 2 mdr. til jul

Unknown sagde ...

Conny - jeg ønsker mig ALDRIG noget - folk er utrolig fantasifulde, eller også kender de mig rigtig godt :D
Han var ikke til at vække, vi forsøgte ;o)