onsdag den 26. november 2008

Tror snart der sker noget

3054383680_cd498f22a5_o det kære barn, skal for anden el. er det tredje gang, se på en lejlighed, altså ikke den samme.

Det er nemlig meget, meget vigtigt, at den ligger det helt rigtige sted. Mener det er noget af et luxus-problem, men sådan er det altså bare.

Her er det en fordel, at være med i en pensionskasse, som har lejligheder rundt omkring, som man kan være heldig at få tilbudt. Tror bare den er ALT for dyr, den han skal se på, men hvis de bor en 2-3 stykker, så går det lige.

Fotograf og billedbehandler: Malene

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er et meget flot billede!

Unknown sagde ...

Det bliver hun glad for at læse Evi - tak.

Anonym sagde ...

Jeg håber da det lykkes. Jeg kan godt forstå, at der er nogen steder man hellere vil bo end andre. Jeg har altid sagt at jeg ikke vil bo i indre by, hvor der er alt for meget larm og alt for mange mennesker. Men ellers er det jo meget nemt at komme rundt i København, både med bus og cykel.

Og så går det selvfølgelig lige op for mig, at du slet ikke har skrevet at det er i København han søger lejlighed. Men det formoder jeg alligevel, at det er.

Unknown sagde ...

Jens - han VIL bo på Frederiksberg - det er da også klart det "billigste" sted i København. Sindssygt.
Der er da så mange andre lækre steder at bo, men nu er det altså lige der - det skal være.

Anonym sagde ...

Jeg har selv boet på Fr.berg i mange år, så det kan jeg egentlig godt forstå. Det er virkelig et dejligt sted. Men det er jo også et stort område. Nogle steder er det dyrt og smart - men andre steder er det lige så tarveligt og billigt, som i NV eller SV. Mon ikke sønnen søger i et af de lækre områder? Det tror jeg og jeg kan da godt forstå ham. Jeg ville også gerne bo på Fr.berg igen.

Unknown sagde ...

Ok - ok - ok Jens, har læst teksten :D Det er åbentbart meget moderne at bo der - lige pt.
Synes nu at Amager er ok - og ved at blive rigtig godt.

Anonym sagde ...

Han er nu ikke grim, ham din søn. ;)

Men mht. det at være kræsen med hvor man vil bo: Jeg kan godt forstå ham. Han har pt. et sted og bo, og så må man godt være kræsen. I min bog ihvertfald. Og København er bare ikke København - hver bydel er en ny by og SÅ forskellig fra andre steder.

Jeg er for nyligt flyttet til Østerbro, og jeg havde aldrig troet jeg skulle bo der, men omstændighederne gjorde at jeg ikke kunne være kræsen. Men nøj, hvor jeg elsker Østerbro nu! Det er blevet en seriøs konkurrent til Nørrebro, hvor jeg ellers altid har ville bo.
Til gengæld er Frederiksberg nederst på min liste...ej, det er Vesterbro...Men så næstnederst da. ;)

Unknown sagde ...

Ejjjjjj Mona - har da aldrig ytret at han var/er grim - en so synes vel bedst om sine egne grise :D
Ved, hvad du mener, og han ligner bare så meget sin far.
Flot beskrivelse af, hvor og hvorfor, man vil bo der og der. Tusind tak for dine ord.

Anonym sagde ...

Nej nej, misforstå mig ikke. Det er min jyske måde at sige at han er ret pæn...(og det der var også et eksempel på jysk underdrivelse. :p)

Unknown sagde ...

Mona - DET vidste jeg da godt - altså :D