tirsdag den 16. december 2008

Man bliver helt i godt humør

froe var Jens kommentar, da han så alle disse skønne frøposer. Det er Lotte, som har beriget os, og det i den grad. Vi er helt overvældet. Har stået og studeret hver enkelt pose, og sagt nææææ, ihhhhhh og åhhhhh.kort

Tænk, jeg tror og håber inderligt, at Lotte har fået sat noget i gang hos landmanden, måske er der udsigt til en have til foråret/sommer. YES.

Og så kommer der altså bare, det ene skønne julekort efter det andet, fra mange af jer bloggere. Jeg føler mig rig og beæret. Får altså ikke sendt i år - retur - men sender mine varmste hilsner og tanker (man er vel glad for landets Dronning) til alle jer, som har sendt.

6 kommentarer:

Nille sagde ...

Dejlig gave, når nu Lotte ikke ville fastansættes som gartner hos Jer ;-)

Jeg får heller ikke skrevet i år - det satte den sygdom vist en stopper for - men jeg nyder også alle de, der dumper ind ad brevsprækken... fra blogvenner og venner... det er så hyggeligt!

Unknown sagde ...

Nille - det er bare så berigende, at man bliver helt "høj".
Ærgerligt, at Lotte ikke ville fastansættes som gartner, der er eller rige udfoldelsesmuligheder og frit slag :D

Anne sagde ...

Hallois snuppa.
Litt travle førjulstider her hos men, og får ikke kommentert så mye hos deg som jeg ønsker.
Nei, nå ønske jeg meg juleferie gitt!!

Tusen takk for trivleig julekalender mail da, alltid spennende å finne deg i "innboksen" vet du.

Bare innnom for å si at du må sjekke denne linken;

http://www.twingly.com/top100?lang=da

Og GRATULERER til deg.

Varm klem herfra.

Unknown sagde ...

Anemone - tusind tak for altid dejlige ord, samt link til skøn liste. Håber mange får glæde af den :D
Varmt klem retur.

Lotte sagde ...

Godt de kom frem i god behold Sister. Du siger bare til, hvis Jens for alvor er hooked, for så sender jeg bare nogle flere :-D

Unknown sagde ...

Tusind tak Lotte - det er simpelthen bare for flot. Tænk, hvis det virkelig bliver til noget, hvilket syn :D