tirsdag den 16. oktober 2007

En pris

Denne gang "Nice matters award", som jeg har modtaget af Deborah. Jeg er stolt - meget - men nok endnu mere stolt over, at blive placeret midt i mellem de 4 andre, som Deborah har nomineret. Her måtte jeg næsten falde ned af stolen af forbavselse (og lidt grin). Man skal hyle med de ulve man færdes blandt.
Jeg har forsøgt at søge på google, for at finde ud af, hvad den egentlig gik ud på, og hvem som havde startet den. Det er hende her: Bella
This is award for: “those that are just nice people, good blog friends, and those that inspire good feelings and inspiration! Those that care about others, that are there to lend support, or those that are just a positive influence in our blogging world!”.

Vi må nok lige bede et cetera om en oversættelse, eller andre som har lyst. Hvorfor skal disse priser, være så grimme, jeg begriber det ikke. Først havde jeg valgt ikke at nominere nogen bestemte, men alle, men jeg gør det alligevel 7 stk.: et cetera, shabby in town, frk. bibo, kokken pipper, Johanne, Madame og Anemone. Alle I andre får den nok, når den er nået hele vejen rundt ;o)

Under min søgen, dukkede denne undersøgelse op. Nogle studerende på Aarhus Universitet skal forsøge, at kortlægge den voldsomt ekspanderende bloggerkultur i Danmark. Undersøgelsen fokuserer blandt andet på bloggeres holdninger til medier, livsværdier og religion. Det kan vi da godt hjælpe dem med.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusind tak, Sister Bonde! Det blev jeg meget glad for, og jeg vil læse på dine links, hvad det egentlig er for en pris.

kokken sagde ...

Tak for prisen sister Bonde. Ved ikke helt om jeg kan finde nogen at nominere - som sædvanlig er de fleste "brugt". Ha' en god dag!

Nille sagde ...

Tillykke med prisen Sister! Og interessant undersøgelse - har udfyldt den og glæder mig til at se resultatet.... de mener tilsyneladende, at det er meget åndeligt/spirituelt betonet! Interessant indfaldsvinkel i hvert fald!

Frk. Bibo sagde ...

Iiiiih altså, tusind tak for award'en.

Du får lige en fri oversættelse, så kan Et Cetera rette til:

Denne award går til: "dem der bare er rare mennesker, gode blog venner, og dem der inspirerer til gode fornemmelser (følelser) og inspirationer! Til dem der bekymrer sig om andre, som er der for at yde support, eller dem der bare har en positiv indflydelse på vores blogverden!"

anjoe sagde ...

Nej, køn er den skunte, men det er tanken, der tæller. Tillykke, sister bonde ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke med nomineringen og tak for prisen :-)
Skulle da også lige deltage i undersøgelsen fra Århus universitet. Nu kunne jeg jo ikke lade være med at analyserer spørgsmålene samtidig med min besvarelse og min konklusion er:
Min blog er min "kirke", hvor jeg søger min Gud!

et cetera sagde ...

Tusind tak, k�re Sister - nu er det mig der er stolt - af at f� den af dig - og af det selskab jeg f�r den i - I er alle bloggere som form�r at veksle mellem det n�re og "almindelige" og de store og vanskelige tanker som ogs� er vigtige at tumle med !
Bibo's overs�ttelse er fuldt tilstr�kkelig - s� den lader vi st�

Anonym sagde ...

Aha, ja jeg manglede de informationer, og troede egentlig det var Newyorkerbyheart, der havde stiftet. Grim....nej den er da ikke den værste i samlingen *griner*, den matcher mit farvevalg ;-) - Tak for oplysningerne!

Anonym sagde ...

Glemte oversættelsen - værsgod:

"Dem som bare er rare mennesker, gode blogvenner, dem som inspirerer og giver en god følelse og som inspirerer! Dem der bekymre sig om andre, som støtter eller dem som bare har en positiv indflydelse på vores blogverden"

Lene sagde ...

tillykke sister bonde, den er fuldt fortjent :-)

johanne sagde ...

God morgen...og til lykke til dig og tusind tak for min norminering, kære lillesøster-Bonde.
Jeg er først nærværende nu, skulle lige have sønnen godt afsted. I løbet af dagen i dag vil jeg grave lidt i meningen med blogprisen her for at se, hvad jeg evt. kan bidrage med. Lige nu...tak :-)