mandag den 17. december 2007

Kan ikke forstå

hvorfor postmanden stort set på alle postomdelingsdage, skal hen og banke på min dør. Havde en lumsk anelse, at det var mig, han ville se - efterhånden. Ved siden af postkassen, (som er stor og rummelig m/meget stor åbning), hænger en kasse, hvis der skulle være tilfælde, hvor der er brug for det. Altså til pakker, som ikke kan proppes i postkassen. Men nej, selv små skønne pakker, skal leveres med et smil, og ved I hvad? Det er skønt.Fineste julepynt og smuk hilsen fra Nina. Tusind tak.

10 kommentarer:

Anne sagde ...

Ser du inn til meg nå, har jeg en liten morgentrøst til deg :-)

Å bli nå da ikke forærmet.

Anonym sagde ...

Hvor hyggeligt, både med gaverne og med et postbud med tid og overskud :-)

Min bedstefar fortæller tit, at han ikke begriber at postbudet ikke længere har tid til en kop kaffe. -det savner han meget, men han byder stædigt på kaffe, og engang imellem lykkedes det ham :-D

Madame sagde ...

Hvor er det altså sødt af Nina!
Ja, jeg synes også, det er dejligt, når posten kommer og banker på for at aflevere pakkerne personligt.

et cetera sagde ...

Åh, søde Nina! Jeg forstår nu så godt det postbud - alle vil ha' et af dine dejlig smil - og du smiler velsagtens stort til ham når han kommer med pakker?

johanne sagde ...

Hvor dejligt :-) Både med pakke og postbud. Har du prøvet at invitere ham på kaffe? Kunne vi få et billede af ham?
Her kommer posten jo stadigvæk ind. Har kun drukket kaffe her et par gange, fordi der er andre rundt omkring, som trænger mere til hans kaffedrikning end vi gør. Så dem holder han heldigvis ved endnu.

Unknown sagde ...

Ejjjjj - Johanne - det tør jeg da ikke, hvad ville naboerne ikke tænke ! ! ! ! ! Postbilen holdende i lang tid, hmmmmm. Går ikke.

Anemone - har set, og der skal nok rigtig meget til, før jeg bliver fornærmet, så deeeeeet.

Valdemarsro - et el. andet sted, så tror jeg, at han sindsyg gerne vil ind og kigge, der sker jo noget, og fruen går hjemme - hvorfor? Jeg skal tænke over det med kaffen.

Madame - det er så dejligt, og så får han da lige strukket benene, for ellers kan han (normalt) blive siddende i bilen og putte posten i postkassen. Nemt skal det være for alle.

Selføllerlig smiler jeg over hele femøren et cetera - det er da helt vidunderligt med alle de pakker og breve ;o)

Nina sagde ...

Åhhh, Sister, hvor er jeg glad for, at du blev glad. Det var jo i virkeligheden bare nærmest ingenting, men blot en tilkendegivelse i forhold til, hvor glad jeg er for at have fundet dig og din hjertevarme. Din umiddelbare glæde over postbudets pli, siger jo det hele! :o)

Lovise sagde ...

Det er jo bare så vanvittig herlig når postmannen kommer og banker på min dør, for pakker er noe av det morsomste jeg vet..... Og han ville jo selvfølgelig treffe deg.....

Unknown sagde ...

Nina - selføllerlig bliver jeg da glad, alle tingene er placeret og hygger ;o)

Lovise - velkommen til - det er da lige det han vil, treffe mig, nemlig. Hvis han kommer i dag, så tror jeg at han skal have en kop kaffe, hvis han altså har tid. Tror nok de har travlt.

Marianne sagde ...

Ha ha... sådan er det også hos mig... og han siger kækt - så er der pakker igen!!! Men nogen gange er det bare kedelige sygepleje produkter, men smilet er da en skøn gave at få........