torsdag den 21. august 2008

Bare fordi

man nu fik den skøre ide, at formidle lidt valmuefrø, er huset blevet beriget med følgende:Det er Inge, som "maler" med sin symaskine, der har begavet os alt, alt for meget. Et skønt lille postkort/billede samt bogmærke til Jens og mig. Sønnen var fuld af roser, til Inges kunst. Dem der "kender" mig ved, at jeg har svært ved at tage i mod, men virkelig elsker at gi. Tusind, tusind tak Inge. Godt nok noget af en verden dette bloggeri. Forstår godt, dem som lukker og slukker, får abstinenser.

8 kommentarer:

et cetera sagde ...

Hvor er de smukke - og det er da præcis noget du kunne bruge, du der læser så meget ;-)

Sister Bonde sagde ...

Er bare så glad for det hele et cetera - troede simpelthen det var løwn - da jeg åbnede den fine kuvert. Altså helt ærligt, for en lille bitte smule frø, hva gir du? Hører ingen steder hjemme :D

ingedk sagde ...

Jow det gør, jeg elsker nemlig også at give:-)
Så jeg har det rigtig dejligt i dag
Glad for at du kan bruge det og hilsen og tak til din søn for de pæne ord.

Sister Bonde sagde ...

Inge - helt vildt flot af dig, og du kan tro det kan bruges. Skal nok hilse vores "italienske"-kunstner-søn :D

Donald sagde ...

Nyd de smukke bogmærker og tænk at du er nødvendig for at det er sjovt at lave dem:-)

ingedk sagde ...

Det er netop sådan det forholder sig, jeg kan ikke lade være at lave dem og de skal ud at cirkulere for at det er sjovt

Shabby - Marianne sagde ...

Hvor er de smukke :-)

Sister Bonde sagde ...

Hvor er du altså bare sød Donald, du får altså nok et kram igen, hvis vi ses.

Knus til dig Inge

De er så smukke Marianne - og sikken et arbejde, altså, altså