torsdag den 16. oktober 2008

Altså der sker

andet, end at skrive Rom-lysbillede-beskrivelser :D Har taget mig voldsomt i nakken, og er gået i gang med at hamre løs. For det hører da ingen steder hjemme, at tvillingesister er foran. Men må indrømme, at der virkelig er danset rundt om den varme nød, for det er altså ikke alt for spændende, at stå der og knække nødder. Men hjælper lidt, når man hører Danmarksmester om krydderier og valnøddesnaps, i mens.
Kursusdagene er nu nede på 2½ time pr. dag og der er KUN 4 dage tilbage, håber virkelig, at jeg overlever. Gør alt for det :D
Og hermed en trussel, sidste afsnit af Rom-turen kommer snart ;o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, det med at "knække nødderne"- har vi vist nok fået respekt for også her i huset - det er en langsommelig og hård proces - men hvor er den det værd :-) Der må være flere end mig, der glæder sig ubetinget til næste kapitel fra Rom, forresten ...

Unknown sagde ...

Det glæder mig altså bare helt vildt, for man bruger da tid på det, og det er IKKE bare for min egen skyld - Nåååå.

En gummihammer er altså det bedste - indtil nu - til at knække de nødder. Det går lynhurtigt, ingen vabler, 500 g. på 2 timer. Holder for i dag og tager 500 g. i morgen, og så skal der godt nok syltes :D