mandag den 14. januar 2008

Min tro

følgesvend på mine små gåture - Samson - er bare så lykkelig og glad, når jeg kommer og henter ham. Kan det være skønnere? Gå tur med "naboens" hund og slippe for al "besværet", ved selv at have hund. Som sædvanligt gad jeg ikke gå, og forsøgte at slippe, ved at ringe til et cetera, men hun havde gæst til frokost, så ingen timelang dejlig samtale. Hmmmmmffffff. Af sted.

Egentlig ville jeg bare fortælle, at mine natlige kramper i benene er pist forsvundet. Tror faktisk, det er efter udskiftning fra denne gode gamle stol, til stokkestolen, at forbedringen er kommet. Nu er der jo ikke lukket for blodomløbet til benene, i mange, mange timer dagligt.




I hvert fald er det skønt, ikke at skal op op natten og danse fandango.

15 kommentarer:

Anne sagde ...

Det ble altså ikke med den røde ull trå ???

Unknown sagde ...

Åhhhh, söte Anemone - her må jeg le lidt - nei det blev det ikke. Men jeg har det i klar hukommelse, om kramperne kommer retur ;o)

anjoe sagde ...

Kære sister bonde, med din nye stol må vi håbe på, at du er mere stabilt siddende end et cetera, for du har ikke længere armlæn at fange dig, når latteren giver kroppen din skæve ryk ;-)

Har også smugkigget på din nye blog, og du gør det som andre flot, så hermed store pøj-pøjér til skiftet sker totalt, yes!

Frk. Bibo sagde ...

Jajajaja, hun kan da ikke snakke i telefon HELE tiden. Hendes snakketøj skal da også luftes på anden vis. :-D

Frk. Bibo sagde ...

RIGTIG lækker stol, forøvrigt. ;-)

Anonym sagde ...

Håber du kan holde balancen på din nye stol

Unknown sagde ...

Kæreste venner, stolen er 1998 og jeg har siddet på den lige siden. Men den har stået på mine arbejdspladser og det har jeg jo ikke noget af pt. - derfor står den herhjemme. Så jeg er rigtig, rigtig meget vant til at sidde på den. Den anden så bare pænere ud - til mit "konge-skrivebord" ;o)

Frk. bibo - er så glad for at I var sammen i dag og dybt misundelig.

Anonym sagde ...

Sødeste Sister - vi to tager revanche i morgen - til ørene gløder, ikke? :-D

Jette sagde ...

Gad f..... godt se dig dansen fandango midt om natten :))

Unknown sagde ...

Et cetera - det gør vi.

Jette - skal jeg få Jens til at filme - nå nej det der jo slut ;o)

Anonym sagde ...

Tak for den (foreløbige) snak, kæreste!

Madame sagde ...

Er du blevet cirkusartist, Sister, kan man overhovedet sidde på den stol?

Lotte sagde ...

Lur mig om ikke det alligevel var dejligt at komme ud at gå for dig også? Jeg har mange gange ønsket mig en hundesittertjans mens jeg læste og gerne ville have selskab i den friske luft. Men det blev aldrig til mere end tanken, for min hverdag har sjældent været foreneligt med faste ugentlige aftaler af den slags.
Måske en gang...

Jeg forstår godt, du er glad for din stokkestol. Her på kontoret skifter jeg mellem kontorstol og pilatesbold. Samme princip med at være tvungeet til at holde ryggen rank.

Unknown sagde ...

Et cetera - selvtak do - og sku det være en anden gang, nemlig.

Madame - har jo siddet på den i snart 17 år - i guder, hvor tiden går. Den holder godt og er simpelthen fantastisk at sidde på. Jens siger jeg har fået nogen gode mørbrader af den. Det giver styrke ;o)

Lotten - gu var det da det - nåååå. Jeg skal bare pifte, så kommer han som en pil. Hans "mor og far" er supertilfredse med ordningen. De har fuldtidsarbejde begge to, og snart 2 småfolk, så tiden til at gå lange ture med Samson er knap.
Kunne godt tænke mig sådan en bold også - de er supergode.

Madame sagde ...

Sister, jeg ved jo egentlig godt, at det er en stol, som anbefales af fysioterapeuter - og at den skulle være fantastisk. Jeg bruger selv en sadelstol på job, der bliver man også tvunget til at holde ryggen rank. Lottes pilatesbold lyder også som en fin idé.