onsdag den 3. december 2008

Brevet med afgørelsen

dild er kommet, det fra den "militante dame" fra A-kassen. Nu har jeg jo gjort, hvad jeg kunne, for at bevise, at jeg søger mellem 4 og 5 job om UGEN.

"På baggrund af dine oplysninger er det vores vurdering, at du fortsat er til rådighed for arbejdsmarkedet. Sagen betragtes som afsluttet."

Det er da lige før, at champagneflaskens prop, skal springe. Også kun lige før, for der ER købt ind til et måltid, der virkelig vil noget, i aften. Jens trænger, efter at have været alene i 4 dage, der skal kæles for retterne. Hvis det hele lykkedes, deler jeg opskriften med jer i morgen :D

6 kommentarer:

Lise sagde ...

hvor godt, så er der jo retfærdighed til derude i verden! Tillykke med det.

Glæder mig til imorgen - til at se opskrift og lækre madbilleder, så man kan blive misundelig.

Unknown sagde ...

Lise - "drik ikke misundelsens bæger", som der står i den gamle salme: Lykken er ikke gods eller guld :D
Men glæd dig og tusind tak for skøn tillykke-hilsen.

Nille sagde ...

Tillykke med det!!!! Så kom de til fornuft!

Et rigtigt godt måltid er da mindst lige så dejligt som champagne - det er nydelsen, det kommer an på!

Unknown sagde ...

Det gjorde de nemlig Nille - og det ER det nemlig :D

Conny sagde ...

Tillykke med det, det andet er også onget "pjat"

Unknown sagde ...

Tusind tak Conny - og det er det nemlig :D